مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال ۱۲۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه کامیون باری خارجی و ایرانی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز تردد کردند.

آقای علیزاده گفت: در نیمه نخست امسال  ۲۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۳۳ هزار و ۷۰۰ کامیون خارجی از مرز جلفا تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش یافت.

وی اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۹۴۰ دستگاه اتوبوس ایرانی و خارجی نیز برای جابجایی مسافران از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت:در نیمه نخست امسال میزان واردات و صادرات کالا از مرز جلفا ۵۵۶ هزار و ۹۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۴۴۰ هزار و ۷۰۰ تن است.

آقای علیزاده با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از ۴۸ هزار مسافر از این مرز تردد کردند ادامه داد: در این بازه زمانی ۳۴ هزار و ۷۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۳۳ هزار و ۲۰۰ کامیون خارجی نیز از مرز نوردوز تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: در این مدت میزان واردات و صادرات کالا از مرز نوردوز ۵۳۶ هزار و ۸۳ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۱۲۰ هزار و ۱۵۵ تن است.

آقای علیزاده تعداد مسافر ایرانی و خارجی تردد کننده از پایانه مرزی نوردوز را طی امسال ۲۶۱ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.