مسئول برگزاری مراسم گفت: تجمع بانوان آینده ساز با محوریت وقف، تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی در امامزاده عبدالله بافق برگزار شد.

یگانه خانی مسئول برگزاری همایش بانوان آینده ساز در بافق گفت: این تجمع با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان شهرستان و با هدف آگاهی بخشی و شناخت روابط بین زن و شوهر و همچنین الگو پذیری از سبک زندگی اسلامی برای تربیت بهتر فرزندان برگزار شد.

حیدر مهدوی سخنران مراسم و کارشناس بهبود مهارت‌های فردی و اجتماعی گفت: زندگی‌های امروزی با روش ائمه و سیرت اهل بیت فاصله گرفته و به سمت تجمل گرایی و غرب گرایی کشیده شده است.

او افزود: زندگی‌ها را می‌شود شیرین کرد در صورتی که در قالب سبک زندگی اسلامی آورده شود و با شناخت روابط و تفاوت‌های زن و مرد، همسران کامل کننده یکدیگر باشند.

مهدوی گفت: وقتی که مردم فواید سبک زندگی دینی را لمس کنند، به طور قطع سخت گیری‌ها و توقعات در زندگی مشترک کم و آرامش در نهاد خانواده حاکم می‌شود.

او ادامه داد: فرزندان نیز با مشاهده رفتار والدین از آن‌ها الگو پذیری می‌کنند و به این شکل سبک زندگی اسلامی رواج پیدا می‌کند و نهادینه می‌شود.

مهدوی بیان کرد: اگر علما و کارشناسان دین، مباحث دینی مربوط به خانواده و سبک زندگی را ساده سازی می‌کردند تا همه اقشار مختلف جامعه بتوانند متوجه شوند و آن‌ها را در زندگی خود به کار بگیرند، زندگی‌های شادتر و سالم تری رقم می‌خورد.

او تأکید کرد: هرقدر زندگی‌هایمان به سبک زندگی اسلامی نزدیک باشد به همان اندازه شاهد تحکیم بنیان خانواده هستیم.

گفتنی است این تجمع با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه بافق و فرمانداری برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.