تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با هدف گسترش همکاری در زمینه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری و استفاده بهینه از امکانات و توانایی‌های یکدیگر به امضا رسید.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با هدف گسترش همکاری در زمینه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری و استفاده بهینه از امکانات و توانایی‌های یکدیگر در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته طرفین به منظور برطرف نمودن نیاز‌های علمی و اجرایی متقابل، با امضاء دکتر یاسر پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد و دکتر سید رضا موسوی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان منعقد شد.

یاسر پیرعلی آموزش همراه با کار عملی در دانشگاه‌ها را مهم خواند و گفت: دانشکده دامپزشکی با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد تا کنون توانسته در حل مسائل جامعه خدمت رسانی کند.


بیشتر بخوانید


رییس دانشگاه شهرکرد، اساتید مجرب، امکانات آموزشی، آزمایشگاهی، پژوهشکده فنآوری جنین دام و کلینیک دامپزشکی را از پتانسیل‌های دانشگاه شهرکرد عنوان کرد و گفت: گروه‌هایی از دامپزشکی باید در فضای دانش بنیان وارد شده و کار‌های جدیدی در این زمینه انجام دهند.

سید رضا موسوی ضمن ابراز خرسندی از تعامل با دانشگاه شهرکرد گفت: با توجه به تخصصی بودن رشته دامپزشکی و ارتباط مستقیم آن با حوزه سلامت، بالا بودن سطح علمی و مهارت‌های عملی دانشجویان، در زمان فارغ التحصیلی می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء سلامت جامعه داشته باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گسترش همکاری دامپزشکی و دانشگاه را در طراحی روش‌های جدید برای رسیدن به اهداف بلند مدت ضروری دانست و خواستار قرار گرفتن دانش، تجربه و تخصص دانشگاه و دامپزشکی درکنار هم شد.

وی ضمن استقبال از همکاری‌های گسترده با دامپزشکی استان، به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با هدف فعالیت همزمان دانشجویان در آموزش و اشتغال در جهت بالا بردن مهارت‌های عملی آنان اشاره نمود.

استفاده از ظرفیت‌ها و توان آموزشی به منظور ارتقاءسطح کیفی فعالیت‌های آموزشی، جهت دهی پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) به سوی عنوان‌های پژوهشی مورد نیاز، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی با سرمایه گذاری مشترک، راه اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز پژوهشی مورد نیاز، ایجاد فضای مناسب جهت استفاده از دانشجویان نخبه، تجاری سازی یافته‌های پژوهشی در راستای نیاز‌های استراتژیک کشور، حمایت از پایان نامه‌های منتج به فناوری و. از مفاد این تفاهم نامه است.

مدت این تفاهم‌نامه ۲ سال است و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.

گفتنی است، پیش از انعقاد تفاهم نامه نشست صمیمی سعید حبیبیان رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد و برخی از اعضای هیات علمی این دانشکده با دکتر سید رضا موسوی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان دردانشکده دامپزشکی درراستای افزایش تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌ها برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار