کتائب سیدالشهدای عراق به آمریکا هشدار داد که در صورت دخالت در حوادث جاری در فلسطین، نیرو‌های آن‌ها در منطقه به اهداف مشروع مقاومت تبدیل خواهند شد.

در بیانیه کتائب سید الشهدای عراق آمده است: فلسطین اوکراین نیست، اگر آمریکا مستقیماً در حوادثی که در فلسطین رخ می‌دهد برای تثبیت رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی مداخله کند، مکان‌های حضور آمریکایی‌ها در منطقه به اهداف مشروع محور مقاومت تبدیل می‌شود.

کتائب سیدالشهدا در این بیانیه خود افزوده است: در صورت مداخله، ضربه با ضربات پاسخ داده می‌شود و هیچ خط قرمزی در آن روز باقی نمی‌ماند.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در حالی در سومین روز خود ادامه دارد که نیرو‌های دیگر گروه‌های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته‌اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۳۱ ۱۸ مهر ۱۴۰۲
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

پنج کشور غربی جنایتکار از سال 1918 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین اشغالی بودن و هنوز هم هستند.
صهیونیست ها جنایتکار با حمایت و پشتیبانی آمریکا، انگلیس، آلمان،‌ فرانسه و ایتالیا جنایت می کنند و آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
زنده باشید مردانه بجنگید تا مردم بیگناه فلسطین از این همه وحشیگری 70 ساله نجات بدین
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۲:۰۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
ارتش صهیونیستی در بمبارن غزه از بمب فسفر استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۴۹ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
صهیونیست ها جنایتکار با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند و آدم می کشند.
صهیونیست ها جنایتکار با پشتیبانی غرب جنایت می کنند و آدم می کشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
خدایاشکرت، بخدا کاش منم میتونستم برم بجنگم کاش بلد بودم
آخرین اخبار