استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اقداماتی که باید با سرعت بیشتری در این استان پیش برود فعال‌سازی اقتصاد دیجیتال است.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اقداماتی که باید با سرعت بیشتری در این استان پیش برود فعال‌سازی اقتصاد دیجیتال است؛ چون این استان هم به لحاظ نیروی انسانی پویا و خلاق و همه ظرفیت بالای همسایگی با کشورهای همسایه و موقعیت‌های خاص و راهبُردی که دارد می‌تواند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش بدرخشد و به جایگاه واقعی خود برسد.

محمد کرمی افزود: برای تسریع در این روند باید دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، جوانان و نوجوانان خلاق و پویا و شرکت‌های پارک علم و فناوری و بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و سرمایه‌گذاران در کنار یکدیگر و با مشارکت هم کارها را جلو ببرند و خلاهای موجود را با همفکری یکدیگر پر کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت نیز با تمام توان برای تحقق و پیشبرد اقتصاد دیجیتال در استان همکاری دارد تأکید کرد: رویدادی که با حضور ۱۲۰۰ نفر از علاقه‌مندان به اقتصاد دیجیتال و برنامه‌نویسی در سیستان و بلوچستان آغاز شده نیز بسیار مهم است و می‌تواند موجبات تحول خوب و چشم‌اندازی روشن برای استان را فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار