وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که نیروهایش در حال آماده شدن برای تخلیه شهروندان لهستان از سرزمین‌های اشغالی فلسطین هستند.

ماریوش بلاژاک، وزیر دفاع لهستان روز یکشنبه تایید کرد که نیروهایش در حال آماده شدن برای تخلیه شهروندان لهستان از سرزمین‌های اشغالی فلسطین با توجه به تشدید تنش‌های اخیر هستند.

به گزارش وب سایت RT، بلاژاک در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) نوشت: ارتش لهستان در حال آماده شدن برای تخلیه لهستانی‌ها از اسرائیل است و هواپیما‌های C-۱۳۰ برای انتقال شهروندان ما اعزام خواهند شد.

در حالی که رسانه‌های عبری از کشته شدن بیش از ۶۰۰ نظامی و شهرک نشین از جمله فرمانده تیپ ناحل خبر دادند، امروز در عملیات مقاومت فلسطین «طوفان الاقصی» که برای دومین روز ادامه دارد، ۱۵ شهرک نشین صهیونیست کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند. 

در همین حال خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد شرکت آلمانی «لوفت‌هانزا» و هواپیمایی «الامارات» و شرکت یونانی «اجین ایرلاینز» نیز سفر به تل‌آویو را لغو کرده‌اند. برخی از شرکت‌های فرانسوی، لهستانی، اسپانیایی، ایتالیایی نیز تصمیم مشابهی در ارتباط با سفر به اراضی اشغالی اتخاذ کرده‌اند.

با این وجود بسیاری از شهرک‌نشینان صهیونیست برای فرار از اراضی اشغالی در فرودگاه بن گوریون ازدحام کردند و خواستار خروج از خاک فلسطین اشغالی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار