فرمانده انتظامی استان از انهدام باند ۴ نفر سارقان مسلح به عنف که با زور و تهدید با سلاح گرم به سمت شهروندان اقدام به تیراندازی می کردندبا ۳۶ فقره سرقت در شهرستان چابهار خبر داد.

 سردار  دوستعلی جلیلیان ظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه که باعث رعب و وحشت میان شهروندان در سطح شهرستان چابهار گردیده بود، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 وی تصریح کرد: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار با کار شبانه روزی، رصد‌های اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت از مظنونین طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۴ نفر را دستگیر کرده، که در بازرسی اولیه از آنان یک قبضه سلاح کلت کمری بهمراه مهمات مربوطه کشف گردید.

 سردار " جلیلیان" در ادامه بیان داشت: این سارقان جوان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند پس از انتقال به پلیس آگاهی به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۳۶ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان اقرار کردند.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست تا ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
    
 

برچسب ها: سارقان ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار