راه حل مسئله فلسطین، وحدت اُمت اسلامی است

مرکز اسلامی، شورای فرهنگی اجتماعی اهل سنت، ائمه جمعه، مدیران و مدرسان مدارس علوم دینی اهل سنت گلستان در پیامی راه حل مسئله فلسطین را وحدت اُمت اسلامی اعلام کردند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و حمله گسترده جبهه مقاومت برای بازپس گیری سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم منحوس صهیونیستی و کودک کش که قطعاً روند فروپاشی اسرائیل و رژیم صهیونیستی را تسهیل و تسریع خواهد کرد، نویدبخش نابودی قریب الوقوع این رژیم غاصب است.

شرایط کنونی و وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است و در لبه پرتگاه نابودی قرار دارد.

یقینا این وعده الهی است که فلسطین و قدس شریف آزاد خواهد شد و آزادی قدس شریف کلید رمز آلود تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود و مسلمانان راستین برای تحقق این آرمان لحظه‌ای غفلت نمی‌کنند.

راه حل مساله فلسطین وحدت یکپارچه امت اسلامی اعم از شیعه و سنی در منطقه است و اگر کسی به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باشد به تعالیم اسلام ناب محمدی خیانت کرده است و این استراتژی دشمن است تا با گذر زمان و عادی سازی آرمان فلسطین را به فراموشی بکشاند.

تصاویر منتشره از عملیات جبهه مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی که استحکامات و هیمنه این رژیم را در هم شکست فتح بزرگی است که موجب وحشت همراه با بهت و حیرت دشمنان و سرور و خوشحالی مسلمانان در اقصی نقاط جهان به ویژه در غرب آسیا شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با مسئولان نظام، سفرای کشور‌های اسلامی، مهمانان کنفرانس وحدت و جمعی از قشر‌های مختلف مردم، احساس خطر قدرت‌های زورگو از تعالیم قرآن کریم را علت طراحی‌های آن‌ها برای اهانت به این کتاب الهی خواندند و با تأکید بر اینکه راه مقابله با دخالت آمریکا و قدرت‌های زورگو، اتحاد کشور‌های اسلامی و اتخاذ خط مشی واحد در مسائل اساسی است، فرمودند: قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مانند شرط‌بندی روی اسب بازنده، محکوم به باخت است چرا که نهضت فلسطین امروز سرزنده‌تر و آماده‌تر از همیشه است و رژیم غاصب، رفتنی و در حال مرگ است.

امروز دیگر دوران تحکم و زورگویی رژیم تروریستی صهیونیستی به پایان رسیده و آنچه در سرزمین‌های اشغالی رخ می‌دهد تجلی بخش کوچکی از قدرت و اقتدار انباشته جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین است.

این عملیات پیروزمندانه قطعاً روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسهیل و تسریع خواهد کرد، نویدبخش نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی است.

این پیروزی بزرگ و راهبردی را که یک هشدار جدی به تمام سازشکاران در منطقه است، را به آحاد امت اسلام و همچنین ملت غیور فلسطین، فرماندهان و رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی و همچنین خانواده شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده، معتقدیم با توکل بر خداوند متعال صدای شکستن استخوان‌های رژیم منحوس صهیونیستی قابل شنیدن است و نابودی آن‌ها اتفاق خواهد افتاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.