واگذاری سند تفکیلی به سه هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: سند تفکیکی سه هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آماده واگذاری به واحد‌های بهره برداری است.

رضا صفارd مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: یکی از مهمترین دغدغه سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی است و از این رو این شرکت با تمام ظرفیت خود به دنبال مستند سازی و رفع موانع دریافت سند‌های مالکیت تفکیکی و تک برگی است.

به گفته وی، با آماده سازی و واگذاری این اسناد به واحد‌های تولیدی بهره بردار نسبت به تامین بخشی از نیاز‌های فعالان اقتصادی پاسخ داده خواهد شد.

وی همچنین از صدور دو هزار و ۶۶۵ فقره سند مالکیت تک برگی برای واحد‌های تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان خبر داد و یادآور شد: واحد‌های تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری مییشوند، در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی خود اقدام کنند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به مزیت اسناد تفکیکی، خاطرنشان کرد: تثبیت و امنیت سرمایه گذاران، اعمال ارزش واقعی واحد‌های صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، مالکیت تفکیکی جهت تسریع و تسهیل کار واحد‌های صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند، بسیار حایز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آن‌ها حل خواهد شد.

صفاری اضافه کرد: از چهار هزار و ۶۸۰ هکتار اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان، بالغ بر چهار هزار هکتار آن دارای سند مالکیت ششدانگ بوده که از لحاظ اخذ سند مالکیت در بین شرکت‌های استانی رتبه برتر را دارا هستیم و مابقی اسناد مالکیت نیز تا پایان سال جاری عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تاکید کرد: تاکنون برای ۳۲۹ واحد تولیدی بهره بردار سند تک برگی صادر شده و به آنان نیز واگذار شده است.

در حال حاضر ۲ هزار و ۱۰۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان منعقد شده که از این تعداد یک هزار واحد با سرمایه گذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی نیز بیش از ۳۰ هزار نفر به بهره برداری رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار