فرمانده مرزبانی استان با اشاره به شعار مرزنشین قانون مدار، مرزبان خدمتگزار با جمعی از ریش سفیدان، متنفذین و سران طوایف استان، بر  افزایش همکاری‌های مشترک میان مرزنشینان و مرزداران تأکید کرد.

 سردار  رضا شجاعی در دیدار با سران طوایف استان ضمن تقدیر از رشادت‌ها و تلاش‌های طوایف این استان در حفظ امنیت و پاسداری از مرز‌ها گفت: مرزنشینان مانند نیروی ذخیره برای  مجموعه مرزبانی هستند که به وقت نیاز حاضرند جان خود را به کشور هدیه کنند و مأموریت پاسداری از مرز‌های کشور عزیزمان را بر عهده گیرند.

فرمانده مرزبانی استان با تقدیر از تلاش بزرگان و ریش سفیدان طوایف استان در کمک به حل برخی مشکلات مناطق مرزی به برنامه‌های مرزبانی برای رفع مشکلات مرزنشینان در خصوص تردد و فعالیت در معابر مجاز و بازارچه‌های مرزی اشاره کرد و از آمادگی مرزبانی جهت برگزاری جلسات و استماع پیشنهادات و نقطه نظرات مرزنشینان خبر داد و در پایان خواستار همراهی و مشارکت بیشتر مرزنشینان در برقراری امنیت و مبارزه با عناصر معاند، متجاوزین و قاچاقچیان شد.

در این دیدار سران طوائف با تقدیر از توجه و عنایت مرزبانی استان به دغدغه‌ها و مشکلات مردم منطقه اعلام کردند: ما بزرگان، ریش سفیدان، معتمدان و تمامی مرزنشینان استان همواره آماده همکاری و جان‌فشانی در راه حفظ دستاورد‌های انقلاب، امنیت استان و پاسداری از مرز‌های میهن اسلامی هستیم و جان دادن در راه حفظ میهن اسلامی را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانیم.
گفتنی است بررسی وضعیت اقتصادی مردم منطقه، نحوه برخورد با متجاوزین و قاچاقچیان مواد مخدر، لزوم آشنایی مرزنشینان منطقه با تهدیدات و فرصت‌های مرز، مشکلات اقتصادی و بازرگانی در مراکز مجاز مبادله کالا و. از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
 

#هفته_انتظامی 
#مرزبانی_سیستان_و_بلوچستان 
#مرزدار_برای_امنیت 
https://splus.ir/marzbanisb۱

برچسب ها: سران طوایف ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار