مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۶۳ درصد گاز مصرفی در استان کرمانشاه مربوط به بخش صنایع بود.

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از نعمت گاز برای تولید در صنایع استفاده می‌شود گفت : در نیمه اول امسال بیش از ۶۳ درصد گاز مصرفی در استان مربوط به بخش صنعتی بوده و این خبر خوبی برای اشتغال استان است.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم امسال این مصرف به بخش گرمایشی و خانگی منتقل می‌شود عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد برقی که در کشور تولید می‌شود با استفاده از گاز است و باید در مصرف این نعمت خدادادی نهایت دقت را داشته باشیم.

حسینی از جذب ۱۰ هزار و ۵۹۲ مشترک جدید گاز در ۶ ماهه ابتدای امسال خبرداد و گفت: از این تعداد ۷۰۲۶ مشترک در بخش شهری و ۳۵۵۶ مشترک در بخش روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۴۷۳۶ نصب علمک و ۳۴۱ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است افزود: هم اکنون ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان به ۹۹.۹ درصد و در بخش روستایی به ۹۲ درصد رسیده است.

حسینی از گازرسانی به ۸۰ روستا و یک واحد صنعتی در روز‌های اخیر در شهرستان سرپل‌ذهاب خبرداد و گفت: تا پایان امسال ضریب نفوذ گاز در دو بخش شهری و روستایی این شهرستان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید و از نظر برخورداری از نعمت گاز شهرستان سبز خواهد شد.

وی عنوان کرد: تا پیش از این از ۱۹۳ روستای شهرستان سرپل‌ذهاب ۹۰ روستای آن گازدار بود که اکنون به ۱۷۰ روستا رسیده و ضریب نفوذ گاز روستایی این شهرستان از ۶۴ درصد به ۹۷ درصد افزایش یافته است.

حسینی بیان کرد: از ۲۳ روستای باقی مانده گازرسانی به ۱۰ روستا در دست اجرا است و تا قبل از فصل سرما گازدار خواهند شد و ۱۳ روستای باقی مانده با وجود اینکه قابلیت گازرسانی ندارند در دست مطالعه هستند .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.