به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، جمعی از مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در مقر فرمانده انتظامی استان ، از خدمات پلیس تقدیر کردند.

در این دیدار صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان نظم و امنیت جامعه را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی دانست و گفت: اقتدار نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت پایدار در جامعه ستودنی است.

 حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه مجموعه آموزش وپرورش ، دانش آموزان و فرهنگیان یار و یاور پلیس و درخدمت پلیس خواهند بود گفت: این هفته بهانه‌ای است تا به صورت نمادین از زحمات مجاهدانه و شبانه‌ روزی مجموعه پلیس در برقراری نظم و امنیت تشکر نماییم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تشکر از تعامل خوب آموزش و پرورش با مجموعه نیروی انتظامی گفت: امنیت زیرساخت تمام فعالیت‌های بشری و جایگاه ویژه‌ای در جوامع دارد و اگر امنیت نباشد هیچ فعالیت بشری نمی‌تواند تحقق پیدا کند.


سردار کیقباد مصطفایی با بیان اینکه بعد از نهاد خانواده، مدارس اساسی‌ترین نقش را در شکل گیری شخصیت افراد جامعه دارند گفت: معلمان نقش مهمی در نهادینه کردن جامعه پذیری و قانونمداری در جامعه دارند.


در پایان این دیدار صمیمی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به پاس خدمات ارزنده نیروی انتظامی به مردم و تعامل با آموزش وپرورش با اهداء لوح سپاس از فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.