سروان محمد رضا صولتي ظهر امروز از دستگيري چهار زورگير در محدوده فشم خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطراع رساني پليس، سروان محمد رضا صولتي، رييس کلانتري 162 فشم  از دستگيري چهار سارق زورگير در يکي از باغات اطراف فشم خبر داد.

اين مقام انتظامي در تشريح ماجرا گفت: شب گذشته تعدادي از شهروندان ساکن محدوده فشم به ماموران خبر دادند که تعدادي از اراذل و اوباش اين منطقه نيمه شب ها در يکي از باغات اطراف فشم تجمع کرده و باعث ايجاد ترس براي شهروندان مي شوند.

وي ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع با مقام قضايي هماهنگي به عمل آمد و ماموران تجسس اين کلانتري براي انجام تحقيقات به محل اعزام شدند که طي آن چهار نفر از سارقان زورگير سابقه دار که در محل مذکور تجمع کرده بودند، پس از شناسايي در عملياتي غافلگيرانه بازداشت شدند.

سروان صولتي عنوان داشت: اين چهار نفر که "اسماعيل"، "محمد"، "عباس" و ""رضا" نام داشتند در اعترافات خود به ماموران گفتند که با پوشيدن لباس هاي ماموران دولتي از شهروندان اخاذي کرده و در مواردي نيز از آنها زورگيري مي کردند.

رييس کلانتري 162 فشم در پايان با اشاره به اين موضوع که شهروندان بايد در برخورد با ماموران قلابي جانب احتياط را رعايت کنند، گفت:" در بررسي هاي انجام شده از محل مذکور مقاديري مواد مخدر، سلاح سرد و اجناس مسروقه کشف و ضبط شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.