فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : با روندی که در پیش گرفته شده و انجام طرح‌های مختلف پیشگیرانه و ارتقای امنیت اجتماعی، تا پایان سال روند سرقت‌ها در استان کاهشی خواهد شد.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار مدیران انتظامی استان با امام جمعه کرمانشاه گفت : ابتدای امسال روند سرقت‌ها در استان نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشت که این میزان در پایان شهریور به سه درصد کاهش یافت. 

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با روندی که در پیش گرفته شده و تداوم طرح‌های مختلف پیشگیرانه و همچنین طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، روند سرقت‌ها در استان تا پایان سال جاری نسبت به سال گذشته کاهشی شود.

 حاجیان با بیان اینکه کرمانشاه از نظر آسیب‌های اجتماعی وضعیت خوبی ندارد، خواستار چاره اندیشی هرچه سریعتر برای رفع این معضلات شد و گفت: وجود ۴۰۰ هزار حاشیه نشین در شهر کرمانشاه یکی از همین آسیب‌ها است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس دنبال می‌کند فرهنگ سازی در حوزه مسائل ترافیکی و مشخص شدن قدرالسهم هر کسی در تصادفات و سوانح رخ داده است.

وی گفت: پلیس به عنوان ضابط قانون علیه کسانی که در موضوعات ترافیکی وظایف خود را به خوبی انجام ندهند اعلام جرم خواهد کرد و در مقابل پاسخگوی رفتار و وظایف خود نیز خواهد بود.

حاجیان با اشاره به کشف بیش از ۹۲ درصد جرائم اینترنتی توسط پلیس فتا کرمانشاه، گفت: در حوزه مواد مخدر نیز طی شش ماهه امسال بالغ بر ۱۴۰۰ کیلوگرم کشفیات داشتیم.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در نیمه نخست امسال، کرمانشاه جزو استان‌های برتر در حوزه کشفیات سلاح بود و حتما با قاچاقچیان سلاح و مهمات که تهدیدی علیه امنیت جامعه هستند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس هدفی جز جلب رضایت مردم ندارد و همه تلاشش برقراری امنیت پایدار برای آنهاست، گفت: ان شاء الله با هم افزایی و مشارکت دیگر دستگاه‌ها بتوانیم شرایط بهتری برای مردم عزیز استان که شایسته بهترین خدمات هستند، رقم بزنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.