رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از ترخیص خودرو‌های رسوبی سال ۱۴۰۲ و امکان تقسیط جرائم راهنمایی و رانندگی تا یکسال به مناسب" هفته انتظامی" خبر داد.

محمد حیدری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : با توجه به آغاز هفته انتظامی که از روز۱۳ مهرماه آغاز شده است، دستورالعملی از سوی پلیس راهور فراجا در خصوص ترخیص خودرو‌های رسوبی اعلام شده است. 

رئیس پلیس راهوراستان ادامه داد: در این دستورالعمل تسهیلاتی برای ترخیص خودرو‌های رسوبی از تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ فراهم شده و از روز شنبه ۱۵ مهر ماه تا تاریخ ۲۹ مهر ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: در این دستورالعمل شهروندان برای ترخیص خودرو‌های رسوبی و غیر رسوبی شامل انواع وسایل نقلیه و موتورسیکلت (به استثنای خودر‌های دارای شکایت ودستور قضایی) بصورت اینترنتی وغیر حضوری و از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ میتوانند در خصوص ترخیص خودروی خود اقدام نمایند.

وی گفت: ممکن است برخی از موتورسواران و رانندگان فاقد گواهینامه رانندگی باشند و در این حالت با اخذ تعهدی مبنی بر گرفتن گواهینامه خودرو تحویل فردی میگردد که گواهینامه داشته و از سوی مالک معرفی گردد.

وی بیان داشت: محاسبه و هزینه توقفگاه هم بر اساس نرخ تعیین شده در سال ۱۳۹۴ می‌باشد همچنین ۵۰ درصد خلافی پرداخت و ۵۰ درصد دیگر به صورت اقساط ودر طول یک سال پرداخت می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.