معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به آغاز عملیات لایروبی رودخانه تنگه کنشت، گفت : رودخانه‌های کرمانشاه برای جلوگیری از سیلاب لایروبی می‌شوند.

علی مرادی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به لزوم لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه، گفت : این اقدام به منظور جلوگیری از بروز سیلاب در بارندگی‌های فصل پاییز و زمستان پس از نخستین بارش پاییزی آغاز شد.

وی افزود: عملیات لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه از جمله آبشوران، تنگه کنشت، چم‌بشیر و رودخانه قره سو در کرمانشاه با همکاری شهرداری کرمانشاه با تقسیم کار انجام خواهند شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه به آغاز عملیات رودخانه تنگه کنشت توسط شرکت آب منطقه‌ای اشاره و تصریح کرد: هم اکنون حدود یک کیلومتر از رودخانه تنگ کنشت در ضلع غربی روستای ده پهن توسط شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در حال لایروبی است.

مرادی خاطر نشان کرد: در سال جاری شرکت آب منطقه‌ای در پی بارندگی‌های و لزوم به لایرویی و جلوگیری از مشکلات احتمالی از جمله سیلاب تاکنون چندین نقطه از رودخانه قره سو، رودخانه رازآور و مرگ را لایروبی کرده است .

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.