فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس در برابر گردنکشان و مخلان نظم و امنیت قاطع و در برابر مردم فروتن و خدمتگزار است.

 احمدرضا رادان روز شنبه در سومین روز از هفته نیروی انتظامی و در رژه مشترک نیرو‌های انتظامی اظهار داشت: نتیجه مجاهدت، تلاش و سختکوشی فرزندان انتظامی، امنیت و رضایت برای مردم شریف کشور شده است و نتیجه اقدامات انتظامی در طول شبانه روز و در همه ماموریت‌ها، آسایش و آرامشی است که به مردم هدیه شده است. 

فرمانده کل انتظامی اظهار داشت: باید شاکر باشیم در نظامی لباس مقدس پلیس را بر تن کردیم که رضایت خدا در همه ابعاد آن متبلور است.

سردار رادان تاکید کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران می‌تواند ادعا کند که به پلیس هوشمند در تراز جمهوری اسلامی تبدیل شده است. پلیسی که می‌داند در کجا قاطع و مقتدر و در کجا رئوف باشد. پلیسی که در برابر مردم خاضع و در برابر گردنکشان قاطع و در برابر ناقضان امنیت مردم مقتدر است.

وی ادامه داد: امسال به معنای واقعی باید برای شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار در مسیر هوشمندی را ادامه دهیم تا پلیسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم. 

فرمانده کل انتظامی تشریح کرد: شهروندان قانونمدار کسانی هستند که در قالب قانون، تکالیف شهروندی خود را انجام می‌دهند و پلیس خدمتگزار حقوق شهروندی را تامین و تقدیم می‌کند.

به گفته سردار رادان، امروز بخشی از ناامنی ناشی از عدم التزام به قوانین است و باید همه از مردم تا پلیس با رعایت قوانین، ریشه ناامنی را از بن خشک کرد.

وی تاکید کرد: پلیس در همه صحنه‌ها از امنیت عمومی در داخل و ارکان امنیت ملی حاضر به خدمت است.

هفته انتظامی امسال با شعار «شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمتگزار» از روز پنجشنبه ۱۳ مهر با تجدید میثال با آرمان‌هان انقلاب و گل افشانی مزار شهدا آغاز شد و در مراسم امروز از خانواده شهدای انتظامی شهید «علی محمدی» و شهید «شوشتری» توسط فرماندهی کل انتظامی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول زهرائی رئوف
۰۷:۰۸ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
معلوم زنگ میزنیم 110 نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۴۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
با عرض سلام و ادب. روز بخیر. تشکر ویژ ه دارم از تمامی همکارانتون. خدا قوت .
یه انتقاد داشتم: اونم این هست که ای کاش پلیس با کاسبان متخلف که باعث مسدود کردن راه مردم میشن و باعث میشن که مردم از خیابان اصلی عبور کنن و جانشان در خطر قرار بگیره مخصوص جاهایی که گلوگاه هستن مثل جلوی پمپ بنزین ها و یا پمپ گازها . برخورد کنن . برای مثال : پیاده رو ها محل تعمیر خودرو نیس . برخی از کاسبان حتی گاراژ تعمیر ندارن و با پرویی میان توی پیاده روها تعمیرات خود رو انجام میدن . مردم عادی که توانایی برخورد با این نوع تعمیرات ندارن ای کاش توی این زمینه یک طرح رو هم اجرا می کردید. جواد هستم از کرج.سپاسگزار محبت شما هستم.
آخرین اخبار