پرونده مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ دیدار در روز یکشنبه بسته می‌شود.

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در حالی در روز یکشنبه با انجام ۲ بازی به پایان می‌رسد که در این روز قرار است جام قهرمانی سوپرجام به تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با تیم گل گهر سیرجان اهدا شود.  

ملوان بندرانزلی- نساجی مازندران/ روز یکشنبه ساعت ۱۷:۱۵ 

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در آخرین بازی خود در روز ۲۹ شهریور توانست تیم پیکان را شکست بدهد و اکنون این تیم بعد از ۱۳ روز به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود.  

قو‌های سپید انزلی با ۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارند و آن‌ها می‌خواهند با برد خانگی برابر تیم نساجی جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا بدهند.  

در آن طرف، تیم نساجی مازندران یکی از نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الهلال عربستان با ۳ گل شکست خورد، اما این تیم شمالی نشان داد که اگر از نام بازیکنان حریف از جمله نیمار و میتروویچ نمی‌ترسید شاید نتیجه دیگری برای این تیم رقم می‌خورد.  

در حال حاضر شاگردان مهدی رحمتی تمرکز خود را معطوف به بازی‌های لیگ برتر فوتبال کردند تا در این مسابقات بتوانند نتایج خوبی بگیرند. آن‌ها می‌خواهند با کسب امتیاز برابر تیم ملوان دست پر به شهر خود بازگردند، اما کار سختی جلوی هواداران حریف خود دارند.  

جدال مهدی رحمتی و مهدی تارتار که سابقه بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را دارند به جذابیت این بازی می‌افزاید.  

پرسپولیس- گل گهر سیرجان/ روز یکشنبه ساعت ۱۹:۱۵ 

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی که برابر الدحیل قطر  در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد با روحیه بالا به مصاف تیم گل گهر در ورزشگاه آزادی می‌رود. این تیم با ۱۰ امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی است و می‌خواهد با بردن حریف سیرجانی خود به صدر جدول بازگردد.  

سرخپوشان پایتخت برای اولین بار در فصل جاری از حمایت تماشاگران خود برخوردار هستند و حضور هواداران باعث می‌شود که آن‌ها با انگیزه بالا به مصاف حریف سیرجانی خود بروند علاوه بر این، جام قهرمانی سوپرجام در پایان این بازی به تیم پرسپولیس در حضور هوادارانش  اهدا می‌شود و سرخپوشان می‌خواهند که با بردن گل گهر در پایان بازی جشن قهرمانی در سوپرجام را با هواداران خود بگیرند.  

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان بعد از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال که برابر تیم ملوان به تساوی دست یافت دیگر بازی رسمی نداشته و بعد از ۴۰ روز به مصاف تیم پرسپولیس می‌رود.   

مارینوس اوزونیدیس یونانی سرمربی گل گهر عملکرد خوبی در این تیم داشته است و باید دید او تیمش را بعد از این وقفه طولانی توانسته آماده بازی با پرسپولیس کند یا نه!  

وضعیت وحید امیری و مهدی ترابی برای بازی با گل گهر هنوز مشخص نیست و شاید این ۲ بازیکن نتوانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند البته تیم پرسپولیس در بازی با الدحیل نشان داد که در نبود این ۲ بازیکن شرایط خوبی دارد و بازیکنان جایگزین توانستند به خوبی جای این ۲ بازیکن را در زمین مسابقه پر کنند.   

این ۲ تیم تاکنون ۹ بار با هم بازی کردند که  ۶ برد سهم پرسپولیس بوده و  ۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است و تیم گل گهر نتوانسته سرخپوشان پایتخت را در لیگ برتر شکست بدهد و در حسرت برد برابر این تیم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار