مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بر ضرورت شناسایی استعداد‌های ورزشی نهفته در روستا‌ها تاکید کرد.

آقای ستوده نژاد در دیدار با روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان سراب با بیان اینکه توسعه و تقویت ورزش روستایی در اولویت برنامه‌های امسال اداره ورزش و جوانان است گفت: توجه به جوانان روستا‌ها گام بلندی در شناسایی ظرفیت‌ها و استعداد‌های ناب ورزشی است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم امسال برخی از پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان را در اسرع وقت به پایان برسانیم تا مردم شهرستان سراب بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: از وضعیت فعلی هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها کاملا مطلع هستیم و در حد توان تلاش می‌کنیم مشکلات آنها را برطرف کنیم.

آقای داودی نماینده مردم سراب نیز از تامین و تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال برای احداث چمن مصنوعی استادیوم ۵ هزار نفری و بهسازی استادیوم تختی این شهرستان خبر داد و گفت: به همت دهیاری‌ها ،خیرین و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان طی امسال در ۵ روستا سالن‌های ورزشی در مجموع با بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

آقای جهانی فرماندار سراب نیز از برگزاری تورنمنت‌های بین المللی بسکتبال  خبر داد و گفت:عملیات احداث چمن مصنوعی و سالن ورزشی منطقه محروم لاله قبا نیز در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.