کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر به اعطای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی واکنش نشان داد.

کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر به اعطای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی واکنش نشان داد و با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: 

جایزه صلح نوبل نسبتی با ارتقای برادری میان ملت‌ها و حفظ و ارتقای صلح ندارد این جایزه سیاسی بیشتر به یک حمایت مالی از اقدامات غیرقانونی برخی برندگان آن تبدیل شده است.

دبیر ستاد حقوق بشر می‌افزاید: قربانیان تروریسم و تحریم، مصدومان شیمیایی و شهدای جنگ تحمیلی از زنان و دختران، مادران شهدا و زنان نخبه و متخصص که زندگی خود را وقف توسعه و پیشرفت کشورشان و خدمت رسانی به مردم کرده اند، برندگان اصلی جایزه هستند، نه یک مجرم و قانون شکن به ظاهر مدافع حقوق بشر که مورد حمایت سرکرده گروهک تروریستی منافقین و مقام اطلاعاتی رژیم کودک کش صهیونیستی نیز قرار گرفته است.

گفتنی است که جایزه صلح نوبل یکی از پنج جایزه نوبل است که با خواست آلفرد نوبل صنعت‌گر، مخترع و سازنده تسلیحات (سلاح‌ها و تجهیزات نظامی) سوئدی، همراه با جوایز شیمی، فیزیک، فیزیولوژی، پزشکی و ادبیات تأسیس شده است. براساس آنچه در معیار‌های جایزه نوبل ذکر شده است، این جایزه از مارس ۱۹۰۱ هر ساله به افرادی اعطا می‌شود و امسال به نرگس محمدی زندانی سیاسی اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
آب رو بریزاونجا که میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خدا رو شکر که از همه جا رونده و از همه جا مونده شدین . بعد آلبانی الآن کدوم گورستونی وز وز می کنین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
نکنه این پفک نمکی چاقالو رامیگین ای داد بیداد تا دوتا فیلم بازی میکنن هوای اونور آب میزنه به سرشون بعد واسه فراراز کشور تن به هر خفتی میدن خاک برسرشون خیانتکارا
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۲:۴۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
دقیقا خوب شناختی دلقک ها سواد که ندارند فقط فیلم و فتنه گری خوب بلدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
مگر جایز دست رئیس دولت میانمار با آن هم کشتار مسلمانان ندادند این هم یکی از آن جایزه هاست همیشه جایز صلح را میدن جنگ طلب حقوق بشر را میدن قاتل کدام سازمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
خنده داره
خدایا دنیا داره به چه سمتی می ره
امام زمان (عج) رو برسون برای بشر
آخرین اخبار