حمید محلهای مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: درصورتی که فردی از نحوه خدمات پس از فروش خودرو راضی نبود و شکایت خود را مطرح کرد، خودروسازان یا واردکنندههای خودرو باید در حد فاصل هفت روز پاسخگوی وی باشند.
محلهای ادامه داد: خودروها دارای شناسه رهگیری هستند و اگر خودروساز پاسخ ندهد پرونده وی به تعزیرات ارجاع میشود و شکایت حقوقی میشود.
جناب سنگ بزرگ نشونه نزدنه. بقول گنجیشکه چیزی بگو که بگنجه.. خخخخخخخ
مردم می دونن خودتم یکی از همونایی و تمام دولتی ها و مجلسی ها و بالادستی هاتون سهم دارین. بخورین نوبت رودل کردنتونم می رسه..
ماشیناتون رو دستون باد کرده و قیمتشم که داره میپکه به حق ابالفضل
این دعواهای زرگری رو تموم کنین
واقعا خنده داره
ماشیناتون رو دستون باد کرده و قیمتشم که داره میپکه به حق ابالفضل
این دعواهای زرگری رو تموم کنین
بزارید مردم به کار خودشون باشن
بدون اینکه ماشینی باشد بدون کوییک جی ایکس
دو سوم پول رو پرداخت کردید
یک سوم الباقی که میشد ۶۰تومان
الان قیمت ماشین رو دو برابر کردیم الباقی پول میشه ۲۰۰ تومان
تا پرداخت هم نکنید بهتون نمیدهیم
دستتون هم بجایی نمیرسه
امروز وضع ما فرق کرده
یادتونه وام هم میدادیم نمیخریدید
الان تو صف باشید سوبله باهاتون حساب می کنیم
یک کارگر مبتکر که طرحی داره در ساخت خودرو ارزان قیمت و مناسب باید حمایت بشه
هرچی گرانی هس درسایه قیمت دلالی خودرو و مسکن هس
من بی خودرو چرا هزینه کرایه ایاب ذهاب گران بدم ؟؟ و راننده بگه هزینه نگهداری خودرو بالاست درحالیکه قیمت ارزان هس؟؟
ب من بی خودرو چرا سهمیه بنزین نمیدین؟؟ تا ب دلخواهم بفروشم هزینخ ایاب و ذهاب م کنم؟؟
باشه چشم
سرطان را در خانواده مافیا موروثی بفرما . امین رب العالمین.