خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: اتحاد و انسجام تنها راه مقابله با توطئه تفرقه افکنی‌های دشمنان است و امت اسلامی باید با هوشیاری و شناخت دقیق در این مسیر حرکت کند.

امام جمعه یاسوج گفت: اگر وحدت وجود داشته باشد دشمنان نمیتوانند یکتازی کنند و با اختلاف افکندن میان کشور‌های اسلامی به اهداف خود دست یابند.


آیت الله حسینی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر هفته وحدت اشاره کرد و افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب به عنوان یکی از وظایف بزرگ و درجه اول مسلمانان، مساله اتحاد و وحدت است.


وی با تاکید بر اینکه اسرائیل رفتنی است و کارش تمام است گفت: ایجاد تفرقه، تضعیف کشور‌های اسلامی و بی ثباتی در جهت تجزیه کشور‌های اسلامی که مانع اصلی وحدت و انسجام بهشمار میرود، برنامه ریزی مهم دشمن بوده و وحدت و انسجام تنها راه مقابله با آن است.


وی به مناسبت‌های روز دامپزشکی اشاره کرد و گفت: از وظایف و زحمات کارکنان اداره کل دامپزشکی برای ایجاد سلامت جامعه باید تقدیر و تشکر کرد.


وی با بیان اینکه کشاورزی و دامدادی از مهمترین شغل‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد است، عنوان کرد: تولید محصولات کشاورزی و دامداری سالم موجب می‌شود تا امنیت غذایی مطلوبی در جامعه وجود داشته باشد.


خطیب جمعه شهر یاسوج به روز روستا و عشایر هم اشاره کرد و گفت: معمولا بخش زیادی از تولیدات مورد نیاز جامعه توسط جامعه عشایری و روستایی تولید می‌شود و مسئولان باید از این قشر حمایت‌های ویژه‌ای داشته باشند.


آیت الله حسینی با بیان اینکه باید توسعه خدمات روستایی و عشایری موجب می‌شود تا روستا‌ها خالی از سکنه نشود، اضافه کرد: کشاورزی و دامداری اشتغالزایی و تولید مطلوبی به همراه دارد و شرط آن این است که از این دو قشر حمایت‌های لازم انجام شود.


وی به روز جهانی کودک هم اشاره کرد و گفت: باید فرزندان خود را همین دوران کودکی موثر و بر اساس آموزه‌های اسلامی تربیت کنیم تا در آینده جامعه‌ای پویا و توسعه یافته داشته باشیم.


امام جمعه باسوج با تاکید بر بحران‌ها و حوادث و خسارت‌های ناشی از آن‌ها در کشور، گفت: یکی از این بحران‌ها زمین لرزه است که اگر ساختمان‌ها بر اساس اصول مهندسی ساخته شوند ما شاهد کمترین خسارت در زمان بروز زمین لرزه هستیم.


آیت الله حسینی به هفته انتطامی اشاره کرد و گفت: امنیت کنونی حاکم بر هر کشور به دلیل خدمات شبانه روزی کارکنان نیروی‌های نظامی و انتظامی است و جا دارد از خدمات آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.