روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان، مهدی خسروی بنجار بیان کرد: سامانه پایش خدمات فرودگاهی در خصوص ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی و دریافت نظرهای مسافران در جهت بهبود خدمات و تکریم ارباب رجوع در ترمینال فرودگاه بین المللی زاهدان نصب و راهاندازی شد.
خسروی بنجار افزود: انعکاس نظر مسافران کمک شایانی به ارتقا و بهبود خدمات فرودگاهی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: این سامانه بصورت چند مرحلهای طراحی شده که شامل ۱۵ کنسول کلیدی، چهار کنسول رضایت سنجی لمسی و در فرودگاه بینالمللی زاهدان نصب شده است.