بیمارستان کودکان حکیم اولین بیمارستان سبز/ ساخت بالغ بر ۲۰۰ تخت همراه‌سرا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بیمارستان کودکان حکیم اولین بیمارستان سبز کشور است به طوریکه فاضلاب آن برای فضای سبز مصرف خواهد شد.

حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران  گفت: بیمارستان کودکان حکیم اولین بیمارستان سبز کشور است به طوریکه  فاضلاب این مرکز درمانی با روش‌های بیولوژیک تبدیل به آب قابل استفاده شده و برای  فضای سبز مصرف خواهد شد.

او ادامه داد: الان ۳۰ درصد از بیمارستان حکیم زیر بار رفته و به تدریج تمام بخش‌ها را فعال خواهیم کرد. این بیمارستان‌ مجوز‌های لازم مانند آتش نشانی را اخذ کرده است. نوبت دهی این بیمارستان به صورت الکترونیکی فعال است. در ساخت این بیمارستان خیر نوع دوست ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

قناعتی افزود: الان مترو تا ۱۲۰۰ متری بیمارستان حکیم آمده است و شهرداری تهران قول‌های مساعدی برای رسیدن مترو به نزدیکی بیمارستان  را داده است. ظرفیت اورژانس  مرکز طبی کودکان به روزانه ۵۰۰ بیمار رسیده است. مراجعات بیمارستان‌های مرجعی مانند امام خمینی ۶۰ درصد از شهرستان و خارج از کشور است.

او همچنین گفت: بالغ بر ۲۰۰ تخت همراه سرا ساخته شده است و به ازای هر بیمار ۲/۶ همراه می‌آید بنابراین  لازم است در این خصوص برنامه ریزی بهتری شود. در این دو سال بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان  پول توسط خیرین به دانشگاه واریز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
آخه چرا هر چه ترین هست فقط باید تو تهران باشه ، بقیه مردم کشور چی ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
خدا به این خیرین لطف عنایت کنند در منطقه یافت آباد تهران از سالهای خیلی دور هم بیمارستان شهدای یافت آباد ؛ درمانگاه ؛ گلزار ( قبرستان ) ؛ باشگاه هاو زمین های ورزشی از مرحوم فرمانفرمانیان به یادگار مانده . باقیات و صالحات برای خودشان به یادگار گذاشتند .

خداوند در دنیا و آخرت به ایشان عزت و بزرگی عنایت کنند و جایگاهشان بهشت برین باشد .
آخرین اخبار