فرماندار شهرستان آوج گفت: برگزاری دوره‌های توان افزایی مستمر برای نیرو‌های امدادی می‌تواند باعث ارتقای توان جسمی و روحی آن‌ها شود.

وحید زرگر فرماندار شهرستان آوج گفت: جمعیت هلال احمر از ظرفت و پتانسیل خوبی در امداد رسانی در حوادث و سوانح برخوردار است و برگزاری دوره‌های توان افزایی مستمر برای نیرو‌های امدادی می‌تواند باعث ارتقای توان جسمی و روحی آن‌ها شود.

زرگر افزود: دوره توان افزایی کار با موتور پمپ‌های آب، کف کش، لجن کش و ... توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان آوج با حضور فرماندار این شهرستان، اعضای شورای اسلامی‌شهر، رئیس شعبه، کارشناس تجهیزات و مسئول پایگاه‌های استان برگزار شد.

فرماندار شهرستان آوج در بازدید از این دوره توان افزایی اظهار داشت: آموزش عملی و مهارتی نیرو‌های امدادی در راستای مسئولیت تیم‌های عملیاتی باعث ارتقاء بهبود توان انجام کار گروهی، تقویت نقاط قوت، شناسایی و رفع نقاط ضعف، افزایش اثربخشی و سرعت عمل پاسخگویی در حوادث و سوانح مختلف می‌شود.

وی گفت: این دوره جهت آماده بکار نگهداشتن تجهیزات و تمرین تیم‌های عملیاتی برگزار می‌شود و جمعیت هلال احمر استان از ظرفت و پتانسیل خوبی در امداد رسانی در حوادث و سوانح برخوردار است و برگزاری چنین دوره‌هایی به صورت مستمر می‌تواند باعث ارتقای توان جسمی و روحی نیرو‌های عملیاتی شود.

فرماندار شهرستان آوج با قدردانی از برگزاری چنین دوره‌های توان افزایی با اشاره به اینکه هلال احمر نهادی ارزشمند و عظیم و دارای نیرو‌های زحمت کش و پرتلاش است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر یک سرمایه بزرگ است که می‌تواند در حوادث و بلایا خدمات شایسته و خوبی به حادثه دیدگان ارائه نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.