سازمان ملل نسبت به حادثه حمله به دانشکده نظامی در سوریه ابراز نگرانی کرد

در پی حمله پهپادی به یک دانشکده نظامی در سوریه، سخنگوی سازمان ملل می‌گوید دبیرکل این سازمان «به شدت نگران» وضع موجود است.

سخنگوی سازمان ملل در خصوص حمله امروز (پنجشنبه) به یک دانشکده نظامی در سوریه گفت که آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل به دلیل این حمله پهپادی  «به شدت نگران» است.

به گزارش رویترز، استفان دوجاریک به خبرنگاران گفت: «دبیر کل به شدت تمام خشونت‌ها در سوریه را محکوم می‌کند و از همه طرف‌ها می‌خواهد به تعهدات خود تحت قوانین بین‌المللی احترام بگذارند».

گفتنی است گروه‌های تروریستی عصر امروز مراسم دانش آموختگی افسران دانشکده جنگ در استان «حمص» را با پهپاد هدف قرار دادند. ارتش سوریه که این حادثه را «جنایتی بی‌سابقه خوانده» می‌گوید گروه‌های تروریستی دخیل در این جریان مورد حمایت طرف‌های خارجی بوده‌اند.

یک ناظر جنگ و یک مقام رسمی سوریه تعداد قربانیان را تا این لحظه ۱۰۰ نفر اعلام کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۳۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید
1 - آمریکا
2 - غرب
3 - عربستان سعودی
4 - امارات
5 - ترکیه
6 - اسرائیل
7 - ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا
8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
تشکر از این همه نگرانی!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۰۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
آمریکا، ترکیه، اسرائیل، هر سه هنوز هم از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و هم عراق همه جانبه حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۰۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
گروه‌های تروریستی مورد حمایت ارتش ترکیه عصر امروز مراسم دانش آموختگی افسران دانشکده جنگ در استان «حمص» را با پهپاد هدف قرار دادند.
آخرین اخبار