با حضور معاون شرکت مهندسی آبفای کشور، ۱۴ حلقه چاه آب آشامیدنی با اعتبار هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال در رفسنجان به بهره برداری رسید.

۱۴ حلقه چاه آب آشامیدنی در رفسنجان با حضور مجید آقازاده معاون شرکت مهندسی آبفای کشور که با اعتبار هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده بود به بهره برداری رسید.

این آئین با حضور رضایی فرماندار رفسنجان، آفازاده معاون شرکت مهندسی آبفای کشور، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

فرماندار رفسنجان در این آیین گفت: این چاه‌ها برای رفع تنش آبی اهالی ۸۵ روستا در سه شهر صفائیه، رفسنجان و جوادیه الهیه فلاح حفر و تجهیز شدند.

حسین رضایی افزود: با تلاش همکاران شرکت آب و فاضلاب شهرستان و استان کرمان ما کمترین تنش آبی را در رفسنجان داشتیم که جای قدردانی دارد.

او تصریح کرد: این مدیریت خوشبختانه با وجود گرمای بالا صورت گرفت؛ اما نگرانی‌ها هنوز هم وجود دارد.

رضایی بیان کرد: ما در منطقه نوق در صفائیه توانستیم چاهی با عمق ۳۳۰ متر حفر و تنش آبی را برطرف سازیم و به این معناست که سفره‌های آب زیرزمینی کاهش یافته است.

فرماندار رفسنجان گفت: همچنین در جوادیه فلاح هم توانستیم چاهی با شوری زیر هزار پیدا و حفر کنیم.

او افزود: رفع تنش آبی برای کل شهرستان نیاز به تخصیص ۵ میلیون متر مکعب آب خلیج فارس دارد که با وجود زیرساخت‌ها و لوله هزار اینچ باید اعتباراتی اختصاص یابد تا شهرستان از تشنگی نجات یابد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار