مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در ۶ ماه گذشته ۹۳ کیلومتر روکش آسفالت و لکه گیری در راه‌های شریانی، اصلی و فرعی این استان انجام شده است.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: این اداره کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی حوزه استحفاظی استان کرده است.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه‌ها تاثیر قابل توجهی در ارتقای ایمنی، کاهش تصادفات و تسهیل جابه جایی بار و مسافر در راه‌ها دارد.

حق لطفی گفت: در نیمه نخست امسال آسفالت ۷ کیلومتر از محور قزوین-بوئین زهرا، ۵ کیلومتر از آزادراه قزوین-رشت، ۱۲ کیلومتر از محور قدیم قزوین-رشت، ۸ کیلومتر از محور قزوین-تاکستان-آوج، ۱۴ کیلومتر محور چینی مرجان-لیا-آقابابا-شاهین تپه و لکه گیری ۲۰ کیلومتر از آزادراه قزوین-زنجان انجام شد.

وی گفت: محور قزوین-الموت (رجایی دشت-معلم کلایه) به طول ۶ کیلومتر، آبیک-طالقان به طول ۹ کیلومتر، ارداق-شاهین تپه به طول ۷ کیلومتر و لشکر ۱۶ زرهی به طول ۵ کیلومتر از دیگر نقاطی بودند که امسال عملیات بهسازی و روکش آسفالت در آنجا اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:برای بهسازی، لکه گیری و ترمیم روکش آسفالت راه‌های استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۲ هزار تن آسفالت مصرف شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.