هجدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی بانوان کشور با معرفی برترین‌ها در سمنان پایان یافت.

در این مسابقات ۲۰۰ ورزشکار از ۳۰ استان و منطقه آزاد انزلی در قالب ۳۱ تیم به صورت انفرادی، دوبل و تیمی رقابت کردند که در پایان در بخش تیمی استان‌های تهران با ۱۵۸ امتیاز، یزد با ۷۸ امتیاز و فارس با ۶۸ امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

استان کرمانشاه هم توانست کاپ اخلاق را ازآن خود کند.

در بخش انفرادی بزرگسالان الهام نیکخواه از یزد به مقام قهرمانی رسید، سحر نوچیان از تهران دوم شد و زینب زارع از کرمان و اکرم رستمی از خوزستان مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش دونفره بزرگسالان تیم دوبل تهران متشکل از لیلا مهرجو و ماهور رجبی به عنوان نخست رسید، تیم دوبل یزد متشکل از الهام نیکخواه و فاطمه همدانی زاده دوم شد و تیم سمنان الف متشکل از عسل و مهشاد عوض زاده به همراه تیم بوشهر شامل اعظم پورقنبری و شریفه فقیهی در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در بخش تیمی چهارنفره بزرگسالان تیم‌های تهران، فارس، گلستان و قزوین به ترتیب در جایگاه اول تا سوم مشترک قرار گرفتند.

اما در رقابت‌های انفرادی جوانان ستایش بهدار اصل از خوزستان قهرمان شد، رها ناظری فر از تهران در ردیف دوم ایستاد و انیس سال افزون از فارس و زهرا مومن خراسان جنوبی در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در مسابقات دوبل جوانان تیم تهران شامل ثمین صالح زاده و رها ناظری فر از تهران قهرمان شد، تیم کردستان متشکل از شنیا شریعتی و ژینا عمرانی در جایگاه دوم ایستاد و تیم آذربایجان شرقی متشکل از ثمین یعقوبی و ستایش بهنام به همراه تیم فارس متشکل از انیس سال افزون و سپیده چوبینه به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

مهدی میرزاییان سخنگوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: این دوره از مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد و برترین‌ها سال آینده به مسابقات آسیایی چین تایپه اعزام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.