مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: برای نخستین بار در سطح مناطق نفت خیز جنوب ، ۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین به شکلی ویژه طراحی ، بازسازی و تجهیز شد.

غلامرضاکمالی گفت: با تلاش کارکنان اداره ترابری مدیریت خدمات، تعداد ۴ دستگاه خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی سبک با استفاده از قابلیت‌های فنی همکاران برای استفاده‌های تخصصی طراحی، بازسازی و تجهیز شد.
 
وی بیان کرد: بازسازی این دستگاه‌ها با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال کاهش تورم با کمترین هزینه و صرفه اقتصادی و به‌ منظور صیانت و پشتیبانی از تولید انجام شد.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: ارزش تقریبی خودرو‌های سنگین و سبک طراحی و بازسازی شده ۳۵۵ میلیارد ریال است که بازسازی و تجهیز آن‌ها با مبلغی حدود ۳۴ میلیارد ریال انجام شده و در نتیجه حدود ۳۲۱ میلیارد ریال صرفه اقتصادی به دنبال داشته است.
 
وی گفت: رسالت این شرکت به منظور تحقق اهداف کلان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران در حفظ و افزایش تولید است.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: به این منظور طراحی، ساخت و تجهیز سه دستگاه خودرو تعمیراتی شامل کامیون خودرو بر، کامیون سرویس (جهت تعمیر ماشین آلات سیار ساختمانی) و خودرو سبک تعمیرگاه سیار با موفقیت انجام شده است.
 
کمالی بیان کرد: اداره ترابری مدیریت خدمات شرکت نفت و گاز گچساران، برای نخستین بار در مناطق نفت خیز جنوب، بازسازی و نوسازی یک دستگاه خودرو سنگین آمبولیفت را با هدف خدمت رسانی و انتقال بیماران و جانبازان معزز به داخل هواپیما به اتمام رسانده است.
 
وی افزود: همچنین یک دستگاه اتوبوس ۴۴ نفره ، با تلاش مضاعف همکاران اداره ترابری و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، با طراحی و تجهیز کامل به نخستین اتوبوس ویژه (VIP) ۲۵ نفره شرکت نفت و گاز گچساران تبدیل شد تا در خدمت کارکنان شریف این شرکت باشد.
 
 مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران اظهار کرد: تمامی این خودرو‌های سبک و سنگین از چابکی و قدرت مانور بالایی برخوردار هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.