آیین رونمایی از سردیس هنرمند متعهد مرحوم احمد عزیزی شاعر کرمانشاهی امروز با حضور رئیس دفتر شعر موسیقی و سرود رسانه ملی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

امروز چهارشنبه دوازدهم مهرماه آیین رونمایی از سردیس احمد عزیزی شاعر کرمانشاهی با حضور مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود رسانه ملی و جمعی از اهالی شعر و ادب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

علیرضا قزوه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: احمد عزیزی به لحاظ سبک خاصی که در شعر انقلاب ایجاد کردند یکی از بهترین شاعران انقلاب اسلامی است.

مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود رسانه ملی با بیان اینکه وی یکی از دو شاعر بزرگ سبک شعر انقلاب است، افزود: باید در جهت معرفی این چهره به کل کشور و سطح جهان تلاش کرد.

وی با بیان اینکه همه شاعران تاجیکستان و افغانستان احمد عزیزی را می‌شناسند، گفت: وظیفه همه ما در دستگاه‌های حوزه فرهنگ، تبلیغ و هنر این است که تلاش کنیم چنین افراد فاخری فراموش نشوند.

علی صفدر در حاشیه مراسم رونمایی اظهار داشت: احمد عزیزی یکی از چهره‌ها و شاعران متعهد و انقلابی استان کرمانشاه است.

مسئول اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هدف از ساخت این سردیس تجلیل و احترام از اهالی هنر است، افزود: این سردیس در اداره‌کل ارشاد اسلامی استان حفظ و نگهداری می‌شود.

وی گفت: جای خوشحالی و افتخار دارد که این شاعر چهره برجسته ادبیات ایران متعلق به کرمانشاه است و می‌تواند الگویی برای نسل جوان باشد.

 نشست ادبی «پیام‌آور رحمت» با حضور استاد قزوه شاعر برجسته کشوری، شاعرانی از کشور‌های دیگر و شاعران کرمانشاهی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد ارسلامی استان برگزار شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.