مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:به منظور مدیریت بهترِ تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد دوربین‌های هوشمند کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد.

عابد محمدی  با بیان اینکه در ۱۵ سال گذشته تنها ۱۰ دستگاه دوربین در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد نصب شده بود گفت: امسال سه دستگاه دوربین هوشمند در جاده‌های ارتباطی استان نصب شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از انعقاد قرار داد با پیمانکار برای نصب ۴ دوربین دیگر در جاده‌های استان خبر داد و افزود: مجوز نصب ۱۱ دوربین دیگر نیز گرفته شده و تا هفته آینده به مناقصه می‌رود.


وی ادامه داد: به منظور توسعه خدمات زمستانه راهداری نیز سیستم بی سیم در دو محور برف گیر جوخانه چرام و کوه بایار شهرستان دنا برای پوشش منطقه شبلیز مارگون راه اندازی شده است و زمستان امسال در این مناطق مشکل ارتباط تلفنی وجود ندارد.


محمدی از نصب یک دستگاه باسکول توزین (دستگاه وزن بار خودرو)  خبر داد و گفت: با نصب این دستگاه در جاده یاسوج به اصفهان، مشخصات خودروی دارای بار اضافه در حال حرکت برای اعمال قانون و جلوگیری از حوادث احتمالی به پلیس گزارش می‌شود.


مدیر کل راهداری استان گفت: علاوه بر دوربین‌های پایش تصویری،   ۲۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت نیز در جاده‌های استان نصب شده است.


وی ادامه داد: ۳۸ دستگاه تردد شمار الکترونیکی نیز برای ثبت اطلاعات تردد در جاده‌های ارتباطی به صورت لحظه‌ای موارد مربوط به رانندگی را ثبت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.