منصوری گفت: زمین محل احداث ورزشگاه جدید تهران را در کمتر از یک ماه شناسایی کردیم و اکنون در مرحله بررسی شرکت مشاور و پیمانکار اجرایی هستیم.

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه چهارشنبه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران گفت: این سرعتی که در احداث ورزشگاه جدید می‌بینید از باب دستور رئیس‌جمهور و مصوبه هیئت وزیران است.

وی با بیان این‌که «در دولت مسئله احداث ورزشگاه جدید را سریع و انقلابی دنبال می‌کنیم»، بیان کرد: زمین محل احداث ورزشگاه جدید تهران را در کمتر از یک ماه شناسایی کردیم و اکنون در مرحله بررسی شرکت مشاور و پیمانکار اجرایی هستیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از سفر هفته آینده رئیس‌جمهور به استان فارس خبر داد و گفت: در این سفر از بیش از ۷۰ همت پروژه عمرانی بهره‌برداری خواهد شد. پروژه آزادراه اصفهان – شیراز مهمترین پروژه عمرانی این استان است که شش قطعه از هفت قطعه این آزادراه به بهره‌برداری می‌رسد. آزادراه ۲۲۴ کیلومتری اصفهان – شیراز مهمترین پروژه آزادراهی کشور پس از انقلاب اسلامی است که بیش از ۲۵ همت صرف احداث آن شد.

منصوری، کاهش یک ساعت و نیم تا دو ساعته زمان سفر از اصفهان به شیراز و بالعکس و کاهش مصرف سوخت را از عمده مزیت‌های این آزادراه در مرکز کشور دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
واقعا به زحمت افتادین در عرض یکماه شناسایی کردی حالاتو کشور ما ایران از این ورزشگاهها تو هر استان ساخته میشد قطر در عرض سه سال چه ورزشگاههایی ساخت ومیزبانی جام جهانی
آخرین اخبار