رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: حقوق نجومی در دولت وجود ندارد و امسال پرداخت‌ها به همه کارکنان دولت و شرکت‌های دولتی دارای سقف است.

داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پرداخت حقوق نجومی اظهار کرد: حقوق نجومی در دولت وجود ندارد. امسال پرداخت‌ها به همه کارکنان دولت و شرکت‌های دولتی دارای سقف است.

وی افزود: آنچه در مجلس مطرح شد این بود که می‌خواستند بندی را در برنامه هفتم تصویب کنند که سقف پرداخت را در دولت بردارند که ما به‌عنوان سازمان برنامه و بودجه مخالفت کردیم و اعتقاد داریم که وجود سقف پرداخت باید تداوم داشته باشد و برداشتن آن می‌تواند باعث بی‌انضباطی شود.

منظور در پاسخ به پرسشی درباره ترمیم حقوق کارمندان دولت در نیمه دوم سال گفت: معمولاً تصمیم‌گیری درباره حقوق اول هر سال انجام می‌شود، چون منابع مشخصاً در بودجه سالانه پیش‌بینی شده است. آنچه در بودجه امسال برای پرداخت حقوق و دستمزد داریم در همان ابتدای سال برایش تصمیم‌گیری کرده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
سلام حقوقهای نجومی وجود ندارد باشه اماعدالت در پرداختها وجود دارد ایا تمام کارکنان دولت از عدالت در پرداختها برخوردارند .پس چرا من کارمند سازمان اموزش فنی وحرفه ای کشور با27سال خدمت شرمنده خانواده هستم چرا دادرسی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
اره خب پاداش نجومی میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
معلم بازنشسته
۱۶:۵۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
کی می گه وجود نداره من معلم بازنشسته حقووووووووق نجججججججججومی می گیرم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
ما کارگرا هم‌‌حقوقمون برا یکی دو روز اول برج نجومیه برا بعدش دیگه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
در شرکت ما که وابسته به بازنشستگان نفت هستش حقوق های بالای هفتاد میلیون داریم، بدون مزایا و پاداش
آخرین اخبار