بخشدار مرکزی گفت: هم اکنون زیرساخت‌های نصب چمن مصنوعی در پنج نقطه از مناطق روستایی این بخش ایجاد شده و آماده نصب است.

عیدمحمد قلندرزهی گفت: تا کنون سه چمن مصنوعی در مناطق چاه سم، ناصری و بیت آباد واقع در بخش مرکزی خاش نصب شده که هم اکنون زیرساخت‌ها برای نصب پنچ چمن مصنوعی دیگر فراهم شده است.
وی با بیان اینکه رویکرد درمانی بر ورزشی در این منطقه غلبه کرده افزود: افزون بر ۱۱۶ هزار نفر در بخش مرکزی خاش سکونت دارند.

بخشدار مرکزی خاش گفت: اهمیت دادن به ورزش بویژه در مناطق روستایی علاوه‌بر حفظ سلامتی و تندرستی سبب دور شدن مردم از اعتیاد و ضرر‌های حضور ساعت‌های طولانی در فضای مجازی شده و همچنین به شناسایی و پرورش استعداد‌های ورزشی نیز کمک می‌کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان خاش نیز با اشاره به اینکه پویایی ورزش در سطح شهر و مناطق روستایی و عشایری مورد توجه و از اولویت‌های مهم این اداره محسوب می‌شود گفت: در روز‌های آینده برگزاری رقابت فوتبال در مناطق روستایی و عشایری را تدارک دیده‌ایم که با همکاری بخشداری‌ها، دهیاران و شورا‌های اسلامی روستایی شاهد برگزاری آن خواهیم بود.
سیامک میربلوچ زهی افزود: برگزاری بازی‌های بومی و محلی، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، برپایی رقابت شتردوانی و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی و حمایت از روستا‌ها برای نصب چمن مصنوعی در صورتی که زیرساخت‌های نصب آن مهیا باشد، از اولویت‌های این اداره بوده که از طریق استان و وزارتخانه ورزش و جوانان تلاش می‌کنیم به نیاز‌های مردم و جامعه هدف ورزشی پاسخ داده شود.
وی اظهارکرد: هزینه بیمه ورزشی روستاییان ۵۰ هزار تومان و بیمه ورزشی شهروندان شهری نیز ۷۰ هزار تومان است و امیدواریم با حمایت‌های مردم و شورا‌ها و دهیاران بتوانیم شاخص‌های حمایت از ورزش را بالا ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار