امین ولایت غرق در جشن میلاد رسول اکرم (ص) + تصاویر

سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی در سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) سراسر شور و شعف و شادی است.

همزمان با سالروز ولادت پیامبر مهر و رحمت، حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، آیین جشن و شادمانی در جای‌جای استان فارس با حضور مردم ولایتمدارو عاشقان امت رسول الله در حال برگزاری است.

حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شب و سالروز میلاد پیامبر مهربانی‌ها، میزبان محبان اهلبیت(ع) و ارادتمندانی است که برای عرض ارادت و شادباش به محضر امین ولایت آمده اند.

آیین جشن و سرور میلاد سرتاسر سعادت نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) و فرزند زاده اش امام صادق علیه السلام، ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است.

برنامه‌های شادی گوناگونی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر مهر و محبت در حال برگزاری است و شهروندان با توزیع شیرینی و شربت در میادین و خیابان‌ها شادمانی می‌کنند.

همه معابر، منازل و محلات نواحی شهری و روستایی استان فارس آذین بندی شده و پرچم‌های رنگین مزین به نام پیامبر اعظم (ص) و امامان اطهار (ع) در همه جا به اهتزاز درآمده است. کافی است سری به میادین اصلی شهر بزنید تا ببینید مردم چگونه با ذوق و شوق در این آیین شرکت و ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان می‌دهند.

اهل سنت این جشن‌ را در ۱۲ ربیع‌الاول و شیعیان ۱۷ ربیع‌الاول برگزار می‌کنند که به هفته وحدت نامگذاری شده است و جشن‌های مختلفی به همین مناسبت برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار