دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان به دلیل حاضر نشدن تیم حریف در زمین مسابقه برگزار نشد.

در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از مرحله رفت گروهی تیم فوتبال سپاهان در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم فوتبال الاتحاد بود.

این دیدار بنا بر دلایل نامعلوم و حضور نیافتن تیم فوتبال الاتحاد در زمین مسابقه از سوی ناظر بازی پس از تاخیر در حضور تیم الاتحاد در حالی که سپاهانی‌ها در زمین مسابقه بودند لغو شد و پرونده ۳ امتیاز این دیدار به گزارش ناظر بازی و بررسی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا سپرده شد.

چند روایت در مورد لغو این دیدار وجود دارد که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

تیم فوتبال الاتحاد شب قبل از مسابقه در این زمین استاندارد تمرین خود را انجام داده است و ایرادی به ورزشگاه وارد نبود و ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام داده بود و دلیل حضور عربستانی‌ها برخلاف برخی ورایات و ادعا‌ها ورزشگاه نبود از سوی دیگرگفته می‌شود ناظر این مسابقه به نصب سردیس و نشانه‌ها و نماد‌ها در زمین فوتبال ایراداتی را وارد کرده است که طبق بررسی ما این موارد در قوانین فیفا مصداق نماد‌های سیاسی محسوب نمی‌شود و منعی برای استفاده از آن وجود ندارد.

در روایت دیگر وقتی به بیانیه کوتاه کنفدراسیون فوتبال آسیا توجه می‌کنیم موضوع امنیت بازیکنان است.

گفته می‌شود دلیل حضور نیافتن بازیکنان الاتحاد در زمین فوتبال نداشتن امنیت بوده است و این موضوع نیز با توجه به حضور ناظران در کنار زمین و تمهیدات برگزاری یک رقابت استاندارد با ویژگی‌های فیفا غیر واقعی به نظر می‌رسد.

اما روایت نهایی در مورد این بازی شاید به شکلی قابل اثبات نباشد، اما تیم الاتحاد در این دیدار ستاره‌های اصلی خود را در اختیار نداشت و ۳ ستاره این تیم به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بودند و این در حالی بود که سعودی‌ها باید در ورزشگاهی که از ۵۰ هزار تماشاگر پر بود بازی می‌کردند و به نوعی این بهانه جویی‌ها شاید به نوعی تعویق بازی، تغییر میزبانی به زمین بی طرف و فرار از یک شکست احتمالی بود.

این‌ها روایت‌ها مستقل با منبع برخی نزدیکان فوتبال ایران بود.

اما قوانین فیفا در مورد اینگونه اتفاقات چه می‌گوید؟

در روال طبیعی اگر تیمی در ساعت مقرر در زمین مسابقه حاضر نشود و فرصت داور برای ورود با تاخیر هم تمام بشود این بازی در نهایت ۳ بر صفر به سود تیم حاضر در زمین فوتبال می‌شود، اما پس از بررسی‌ها در کمیته انضباطی از گزارش ناظر بازی و عوامل مستقر در ورزشگاه دلایل تیم مقابل بررسی می‌شود و در نهایت رای نهایی را کمیته انضباطی‌ ای اف سی می‌دهد.

باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای مدعی شد تمامی شرایط برای بازی مهیا بوده است و سعودی‌ها بهانه‌های غیر فوتبالی را مطرح کردند و از این بابت آن‌ها قرار است شکایتی را علیه باشگاه الاتحاد با توجه به مستندات موجود به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان ماجرای بازی نکردن الاتحاد و شرح ماوقع اتفاقات شب بازی را اینگونه شرح داد:

برای برگزاری یک مسابقه استاندارد، همه شرایط از هفته‌های قبل سازمان گرفته بود و همه عوامل درگیر برای برگزاری کار را آماده کرده بودند، استقبال بسیار خوب و شایسته‌ای را از تیم الاتحاد در هنگام ورود صورت گرفته بود که مورد تقدیر مدیرعامل باشگاه الاتحاد قرار گرفت و اطلاعیه‌ای هم در این رابطه صادر کردند. 

ساکت ادامه داد: روز گذشته ساعت ۱۱ صبح جلسه هماهنگی مسابقه با حضور نماینده‌ای اف سی و نماینده امنیتی‌ای اف سی و مدیران تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و الاتحاد عربستان برگزار شد و همه چیز برای برگزاری یک مسابقه خوب مورد تأیید قرار گرفت. ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان بیش از دو و نیم سال است که مورد تأیید نمایندگان فیفا،‌ای اف سی، مجوز حرفه ای، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ قرار گرفته و با همین شکل و شمایل و طراحی که امروز شاهدش بودیم میزبان ده‌ها و صد‌ها مسابقه بود و همچنین در جلسه هماهنگی روز قبل مسابقه هم هیچ ابهامی مطرح نشد و در صورتجلسه هیچ چیزی را شما مشاهده نمی‌کنید، حتی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با هماهنگی ناظر مسابقه و مسئول برگزاری روز گذشته ساعت ۷:۳۰ ورزشگاه را برای تمرین در اختیار تیم الاتحاد عربستان قرار داد. این تیم آمد در همین ورزشگاه، با همین شرایط و با همین طراحی‌های موجود تمرین خودشان را انجام دادند، خیلی تشکر کردند و امروز هم شرایط همه چیز به خوبی جلو می‌رفت، همه برگزارکنندگان مسئولان انتظامی و امنیتی به خوبی سازماندهی کرده بودند هواداران پرشور آقا و خانم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یک حضور همه جانبه و حماسی را داشتند.

سفیر کشور عربستان سعودی میهمان عزیز ما بودند اینجا و از ساعت‌ها قبل ما در خدمت شان بودیم، ولی در نزدیکی‌های مسابقه مواردی از طرف ناظر اعلام شد که توسط تیم الاتحاد مطالبه شده بود که چنین چیز‌هایی خارج از عرف مسائل ورزشی بود و بر خلاف اصولی است که معمولاً همه جا مطرح بوده، روز قبل این ورزشگاه مورد استفاده قرار گرفته بود، جلسه هماهنگی برگزار شده بود و ما یک مرتبه دیدیم که این تیم اقدام به خروج از ورزشگاه نمودند، داوران هم همان طور که شما در اخبار اعلام کردید بازی را نیمه کاره اعلام کردند و به هر حال ما هم شکایت خودمان را از باشگاه الاتحاد عربستان سریعاً به‌ای اف سی با مستندات مان انعکاس خواهیم داد.

وی ادامه داد: از تماشاگران شایسته و فهیمی که با رفتار متین و آبرومندشان موجب آبرومندی فوتبال ایران شدند، صمیمانه تشکر می‌کنیم و سپاسگزار هستیم.

ساکت ادامه داد: ما هم مستندات خودمان را ارائه خواهیم کرد که چنین ورزشگاهی با این شکل و شمایل، با این استاندارد‌ها سال ها، ماه‌ها و برای صد‌ها مسابقه استفاده شده و هیچ نکته خاصی برای آن مطرح نبود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در قالب کمیته انضباطی به زودی در مورد این دیدار تصمیم نهایی را می‌گیرد، اما آنچه واضح است نفوذ عربستان در کنفدراسیون فوتبال آسیا شاید رای به تجدید این دیدار در زمین بی طرف بدهد و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند در این زمینه از نفوذ خود استفاده کند و خواهان صدور رای عادلانه از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۰۱:۰۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
میگن در. مجتمع فولاد مبارکه که یک زمانی تاج جزو هییت مدیره بود ه. اختلاس شده آیا دروغ است لطفا توضیح دهید خدا کند دروغ باشد
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۳:۱۱ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
عربستان این همه پول خرج تیم ها کرده برای بهره برداری همه جانبه ازش
چه گردشگری چ سیاسی و غیره

عربستان مایل هس ک همه دنیا بخصوص هواداران فوتبال و فوتبالیست ها معروف مانند نیمار و رونالدو .. برن عربستان و پول خرج کنن

وقتی این همه تماشاچی سپاهان دیده در ذهن ش کیسه دوخته برا این همه هوادار
که پاشن برنن عربستان برای تماشا یک فوتبال

حتی ناراحتن ک فرش و ب تیم میدادن نه رونالدو
برای امضا گرفتن دختر نقاش معلول ایرانی از رونالدو از عربستان اجازه میگرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
تا بحال ندیدم در یک بازی بین المللی تندیس تو ورزشگاه نصب کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
مواجب یه سریا قطع میشه اگه ضد سعودی ها حرف بزنن، حاضرن اسطوره کشور رو زیر سوال ببرن تا مبادا مواجبشون قطع بشه:))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
حاج قاسم مرد سیاسی نبود که، اسطوره حقوق بشر بود. کسی که تروریست ها رو نابود کرد، از خیلی از نهادهای حقوق بشری خاصیتش بیشتر بود. بعدشم دلیل بازی نکردن رو تو لیست بلند بالای مصدومین و محردمین الاتحاد باید دید که از بنزما و حمدالله بگیر تا کاپیتان شون نبودن و دلیلش سردیسی که سه ساله اونجاست و ورزشگاهی که به تایید ای اف سی رسیده نیست.
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۰۸:۴۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
عربها غلط زیادی می کنند که بخواهند حرفی بزنند. در قوانین بین المللی اصلی هست بنام اصل سرزمینی که قوانین و مقررات هر کشور برای خودش محترم است. به اونها هیچ ربطی ندارد که ما از تندیس سردارمان استفاده کردیم. هر کشوری برای خودش نمادهای ملی دارد و سردار عزیز ما قهرمان ملی ایران است و ما به ایشان می بالیم. همه خوب می دانند که اینها همه یک نمایش بود. اینها می خواستند جو ورزشگاه را به هم بریزند که اون هم با درایت هوادران عزیز اصفهانی به سرانجام رسید. دشمنان این سرزمین از هر ترفندی برای به هم ریختن آرامش این مرز و بوم درد تلاشند به هر دستاویزی متوسل می شوند. ما خوب می دانیم که اعراب عروسک خیمه شب بازی غربیها هستند. به جهنم که رفتند. هر چه بیشتر می ماندند وجود نحسشون زمین را کثیف تر می کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
مثل سگ ترسیدن بازی رو به با بهونه الکی عقب انداختن تا بنزما برسه....
*شک نکنید همینه*
Iran (Islamic Republic of)
کامیار
۰۷:۲۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
با وجود شبکه های اجتماعی چیزی برای مخفی کردن نمی ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
حالا ما یک استقبالی از تیم النصر کردیم به خاطر رونالدو حالا به درست یا به غلط، آنها فکر کردن ما استقبال را ار آن ها داشتیم باد برشون برداشت.تازه استقبال از رونالدو و نیمار و بقیه به خاطر این بود که دفعه اولشون بیاد دفعه های دیگه اگر بیان عادی هست مثل دیگر بازیکنان ،بازیشون می کنند و نی روند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
در این دنیای وان افزا همه چی شده سیاست غلط وندانم کاری برخی مسولان .. مسابقات ورزشی در جهان بسیار حیف است که قاطی سیاست کثیف بشه
Iran (Islamic Republic of)
mehde
۰۴:۲۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
یه مشت شتر سوار حالا برا ما آدم شدن. دم آقای ساکت گرم. واقعا اینها از عکس یا تندیس سردار هم میترسن. بزار بترسن واز ترس بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۴ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
داداش، حضرت محمد و حضرت فاطمه و امامان هم شتر سوار بودند. امام حسین خانوادشو با شتر به کربلا برد. اینو باید به خودت بگی.
Germany
ناشناس
۰۲:۴۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
بالاخره انسانهایی هستندکه فکرمیکنند دیگران جسمشان ازطلاست وفکرشان از الماس و خودشان را در برابر این شخص هیچ میدانند و اگر این شخص یک افتخار ملی باشد از طلا والماس بالاتر است و افتخار هم باید کرد ولی نه بیگانه باشد
Bahrain
فرهاد
۰۰:۲۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
بازی ورزشی را نباید به سیاسی ربط داد کاری اشتباهی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
با تمام علاقه و احترام به سردار سلیمانی عزیز و ماندگار در قلب ها.. این حرکت گذاشتن یک سردیس یک کار اشتباه بود !! و حتی نشانه ای از تعمد برای حاشیه سازی درش دیده میشه !!! فولاد اصفهان اگر دنبال منش و راه سردار سلیمانی است، از رانت ها و اختلاس های میلیارد دلاری دست بکشد!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
واقعاً به چه روزی افتاده ایم که حالا دیگه بازیکنان فوتبال باشگاه های عربستانی هم برای ما خط و نشان می‌کشند!!!!!! واقعاً اگر فدراسیون فوتبال ایران در این رابطه کوتاه بیاید ویا کم کاری کند و تسلیم عربستانی ها شود بازی درجایی دیگر ویا نتیجه‌ی بازی به نفع تیم عربستانی و زننده تر بازی برگشت در عربستان وکلا دوباره باج دادن به عرب‌ها واقعاً باید فاتحه اقتدار و قدرت و دیپلماسی و سیاست ووووو همه چیز را خواند!!!! باید با این عربها با قدرت وقلدری برخورد کرد نه با احترام نباید اینها را این همه تحویل گرفت باید کاری کنید که مثل سگ بترسند وبا ترس ولرز بیایند ایران وبا سری خم برگردن واقعاً تاکی شعار پس کو اقتدار و دیپلماسی وسیاست نرم ووووووشعارهای الکی چرا مردم نمی‌بینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
آخه تا کی مردم باید چوب ندانم کاری مسئوولین پس بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
مثل اینکه باید به ساز آل سعود هم برقصید اینم شده غرب دوم داره تو کشور برای اومدن شرط میذاره.میخواد بدست عده ای این کشور تحقیر کند.کشوری وارد کننده فقط به دلارهای نفتی و توریست های حج می تازد.اونا از پیشرفت های علمی نظامی و قهرمانان نظامی و علمی کشور ایران عقده و کینه خبیثانه دارند.عده ای آبله و کودن هم کاری بدتر از سعودی ها تو ورزشگاه مرتکب شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
یادتان هست هواپیماازفرانسه خریده بودیم بره کشتیم وجشن گرفتیم یا وقتی رونالدو امد ایران دنبال ماشین میدودید وگریه می کردید چرا باید خودتان راایقدرکوچک کنیداینها که ازتندیس سردارما می ترسندچرا بایدخودتان را حقیر بدانیدبگذاربرند به درک حتما امریکا ورژیم صهیونیستی بهشون اجازه ندادند که بازی کنند
Poland
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
مردم خودشون رو کوچک نکردند.این مسئولین هستند که با ایجاد فقر اقتصادی و فرهنگی مردم رو کوچک نگه داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
نباید جلوی زیاده خواهی تیمهای عربی کم بیاریم چه معنا دارد مهمان به دکور خانه میزبان ایراد بگیرد دور از ادب و انسانیت است. اگر اینطور باشد آنها هم نباید در باشگاه هایشان تندیس رهبران شان را بزنند. و ما هم می توانیم به ورزشگاه های آنها ایرادهای بنی اسرائیلی بگیریم. تندیس شهید سلیمانی نماد مقاومت است. باشگاه سپاهان کار خوبی کرد که جلوی آنها ایستاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
خوش بحال خودم که وقت وعمرم رو هرگز برای فوتبال نگذاشتم. علافی وبیکاری چیز بدی هست
Iran (Islamic Republic of)
mosafer
۰۸:۴۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
همین الان داری وقتتو برا فوتبال میذاری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
ولی مطالب فوتبال رو دنبال میکنی فقط فعالیت بدنی نداری خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
فوتبال یعنی مزخرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
الهلال م امتیاز نگرفت...!. قوانین مشخص میکنه روش درست کدومه؟ بیخودی غر نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
یه عده تا دیروز با عربا سر جنگ داشتن ،و به هر کسی که مخالف افکارشون بود انگ عرب بودن میزدن ولی الان شدن مدافع تیم عربستانی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
این اعراب بوده اند که همواره با ما سر جنگ داشته و به عناوین مختلف ایرانیان را دشمن خود پنداشته اند از جنگ قادسیه اول تا جنگ عباسیان و عثمانیان و تا قادسیه تحمیلی صدام و داعشیان و ترور جهان پهلوانان و اکنون جنگ رسانه ای و ورزشی ، دوست گرامی کمی تاریخ دانستن ضرر نخواهد داشت !
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
خوب بازی پرسپولیس با النصر عربستانی هم در ایران و در آزادی برگزار شد
البته هر چند مسولان ورزشی در تمام رشته ها
ثابت کردند به جزپول به چیزی اهمیت نمیدهند
و به راستی اگر قرار است سیاست دخیل بر ورزش باشد
پس میبوسم دست نصب کننده تندیس حاج قاسم را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
اشتباهی منفی دادم موافق نظرتون هستم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
خوب بازی پرسپولیس با النصر عربستانی هم در ایران و در آزادی برگزار شد
البته هر چند مسولان ورزشی در تمام رشته ها
ثابت کردند به جزپول به چیزی اهمیت نمیدهند
و به راستی اگر قرار است سیاست دخیل بر ورزش باشد
پس میبوسم دست نصب کننده تندیس حاج قاسم را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اگر بازی نکردن بچه های الاتحاد نشانه ی ترس آنهاست،پس وقتی تکواندوکار ما هم ازمسابقه با تکواندوکار اسراییل انصراف میده این کار هم نشانه ی ترس تکواندوکار ایرانی ست۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
تو دیگه خیلی گیجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
اصلا قابل مقایسه نیست ما کشوری به اسم اسرائیل به رسمیت نمی شناسیم کاری به درست وغلطش ندارم ولی وقتی کسی یا چیزی رو به رسمیت نمی شناسی پس بازی کردن با اون توهین به خودته
Iran (Islamic Republic of)
فرزند سیستان
۱۷:۴۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
فدای خاک پای سردار عزیزمون،اگه قرار بود ما به این سعودی‌ها باج بدیم در روزهای اوج فشار به ایران و و محور مقاومت باید میدادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
دقیقا درسته وقتی باج میدی دفعه بعد باید باج بزرگتر باید بدی اون وقتی که وزیر خارجه عربستان حاضر نشد وارد سالنی بشه که عکس سردار سلیمانی در آنجا نصب بوده و وزیر بی فکر و بی غیرت ما سریع دستور داد عکس رو بردارند یا محل سالن رو عوض کنند باید فکر همچین روزی رو میکردید زمانی که یک کشور به با ارزشترین شخص کشورت توهین میکنه حداقل اگر نمیتونی بزنی تو دهنش حداقل بیخیال رابطه با اون کشور بشو یا باید بیخیال ارزشهات بشی یا بیخیال کشورهایی که برای ارزشهات ارزشی قایل نیستند این دوتا باهم جور نمیشه از طرف دیگه به کشور دیگه چه ربطی داره من تو ورزشگاهم مجسمه چه کسی رو میزارم یا نه گو بابای همتون برید گم بشید
حالا از همه اینا بگذریم مسئولان و مدیران محترم چرا با یاد و خاطره سردار رشید این سرزمین اینگونه برخورد میکنید آیا قرار دادن تندیس در ورزشگاه فوتبال که تماشاگرانش از گفتن رکیک ترین الفاظ انهم دسته جمعی ابایی ندارن کار فرهنگی محسوب میشه ؟؟؟یا یک بی سلیقه بازی تمام و کمال ؟؟؟، متاسفانه تصویر سردار شده ابزار کاسبان قبلا شال بود و تسبیح و جای مهر الان تصویر سردار هم بهشون اضافه شد لعنت خدا بر هر مسئول و هر مدیری که با تصویر سردار میخواد برای خودش حاشیه امن درست کنه تا در پشت این کار هر کثافت کاری بکنه کسی بهش کاری نداشته باشه لطف کنید سردار ما رو قاطی کثافت کاریتون نکنید سردار مال مردمه اینو میفهمید ؟؟ سردار جاش توی دلهای ماست و احدی نمیتونه خارجش کنه شما خواهشا به این یکی ورود نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
خاک بر سرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
خاک بر سر تو و اونها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
خاک بر سر وطن فروشها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
به نظر می رسد این AFC نتیجه بازی را به نفع اتحاد عربستان اعلام کند ، ولی پیشاپیش بگوییم این واگذاری نتیجه به جهت نفوذ عربستان یا دلارهای نفتی و یا لابی صهیونیست ها و حتما آمریکا نیست ، به جهت ندانم کاری و بی خردی مدیران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
برکناری تاج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
پشت پردشو ننوشتین که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
به جاش طومار نوشتن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
بازی سیاسی خلاف قوانین هستش
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۱۶:۰۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
من با سیاست کاری ندارم ولی موندم واقعا این عربا نمیدونن داعش با اینا چکار کرد..!شهید مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
یه عده هم میگن چون برا شام ملخ سفارش دادن و براشون سرو نشده قهر کردن و بازی هم نکردن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
این ها همیشه به ناجوانمردی شهره بود ه اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ظاهرا سالگرد خاشقچی بوده و این تیم با این حاشیه رسانه هارو منحرف کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ایران باید یه ورزشگاه بزرگ بسازه به نام شهید سلیمانی و دیدار با این تازه به دوران رسیده‌ها رو اونجا برگزار کنه.
ورزشگاه شهید سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
حالا که پشت پرده اش فهمیدین زودتر بقیه ورزشکاه ها رو اصلاح و پاکسازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
معلومه که تو نفهمیدی چون اونا سه تا از بازیکنان رو نداشتند این ترفند اوناست حالا تو بعنوان یک پرفسور میگی ورزشگاه رو پاکسازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
که چی بشه ؟ که هر بار بیایند و بهانه ای جدید بگیرند و ما به سازشان برقصیم ؟ که ضعف و نوکر منشی خود را اثبات کنیم ؟ که از طریق بازیکنانشان تحقیر بشویم ؟ تا با ایجاد جنگ روانی بازیکنان ما توان بازی نداشته باشند ؟ تا لطف کنند بیایند و 90 دقیقه جفتک بیندازند و تف بر خاک و فرهنگ و ارزشهایمان کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
حالا اینها به کنار باید مسئولین هرچه زودتر ورزشگاه ازادی اصلاح کنن تا شاهد چنین اتفاق های دیکه نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اون از چمن ورزشگاه آزادی و بازی بی کیفیت و این هم از اصفهان تا کی و کجا باید بکشیم خدا عالمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
بیش از اندازه که تحویلشون بگیری فکر میکنن چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۴:۴۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
این بدترین توهین به شخصیت شهید سلیمانی بود که توسط مسئولین تندروی فوتبال انجام شد. مگه تندیش شهید جاش تو فوتبال هست؟ که چندتا فوبتالیست زیر دیپلمه بیان اونجا توپ بزنن و تندیسشو ببینن؟ از ماست که برماست. به اونا هم حق میدم که برن. تندروی عاقبتش همینه.
Iran (Islamic Republic of)
د
۱۵:۳۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
بی تدبیری در کشور هزینه های جبران ناپذیری را بر کشور تحمیل می کند موافقم با این نظر اما گوش شنوا نیاز هست که عمل کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
تندیس سردار در دوره روحانی نصب شده و قبل از بازی هم الاتحاد با وجود تندیس در این زمین بازی کرده. ناظر هم چند بار چیزی نگفته.
به این میگن دبه درآوردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
یعنی از تندیس حاج قاسم ترسیدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
چه جالب تندیس قهرمان ملی ما تندروی نمی دونستم داریم کجا می ریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
خسته نباشی قهرمان بی وجود ، خسته نباشی که برای 90 دقیقه جفتک انداختن حاضر به فروش هویت و ارزش های 45 سال انقلاب و تسلیم شدن دارید و جفتک زن دیپلمه را بر رستم زمانه خود ترجیح می دهید!!!! چه بخواهند و چه بخواهی ، این تندیس در قلب هر ایرانی وطن دوست است و قابل جا بجا کردن نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
شل روی و گشاد روی خوب بلدی ؟ ! ! ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
حالا هرچی گندوش در بیاد دوره روحانی بوده
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۰۸:۴۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
در دوران روحانی هم نصب شده باشه توسط همونایی نصب شد که روی سنگ قبر شهید نوشته بودند سرباز ولایت و نه سرباز وطن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ملت ایران به سردارانش می بالد .
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
از طرف خودت حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
از طرف خودت حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
از طرف منم لگو
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۲۳:۳۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ملت ایران به سردار. سلیمانی میبالد، پشتوانه تشییع ۲۰ میلیونی داره ، اتفاقا از طرف ملت حرف زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
تشییع شون ثابت کرد توچی میگی
Germany
ناشناس
۰۲:۵۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
یک عده کور بودند وندیدن که چگونه ملت ایران حتی در روستاها برای این شخص دسته های عزاداری به پا کردن من نه جیره بگیر نطام هستم ونه کار دولت را تائید میکنم ولی وطن فروش نیستم شخصی که مایه افتخار کشورم شد ودردنیا به از خودگذشتگی معروف بود را دوست دارم کسی نیستم که اگر گوشت گران شد بلافاصله این شهید را از یاد ببرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
منفی رو باز کنید بی ناموسا
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۰۸:۴۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
از طرف ملت ایران حرف نزنید. با راهپمایی و بزرگ نمایی هم نمیشه وسعت این بالیدن رو نشون داد. فقط با ارقام دقیق و علمی میشه نشون داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
باید آقای تاج به فدراسیون پول بده چونکه رشوه بده خوبیه مطمئن باشید نتیجه بازی ۳بر صفر به نفع سپاهان میشه من مطمئنم آقای تاج نتیجه رو به نفع ما می‌کنه حالا ببینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
تو معلوم نیست کی هستی شایدم از اونایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
به این میگن فرار به جلو، داری میگی که اگر نتیجه به نفع ما شد بگی رشوره دادن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
چاقو بر خود زندن را خوب بلدی ! دیگه چی تو چنته ذهنت داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
به نظرم خودمون زیاد اینهارا باد کردیم اونم به خاطر آمریکا!
انقدر هندونه زیر بغلشون گذاشتیم که از آمریکا فاصله بگیرن که الان هم برای آمریکا هم برای خودمون شاخ شونه و از این دلقک بازیها درمیارن!
والا باید میگذاشتیم آمریکا بدوشه اینها را و هی تحقیر کنه و یه بار بگه گاو شیرده یه بار اصلا تحویل نگیرن وحتی دست ندن با این شاهزاده عوضی تو مجمع و.... !
خلاصه اینها رو یه کم زیادی جو گرفته هرچند فوتبال بوده ولی همین فوتبال هم مطمعن باشید بدون اجازه شاهزاده بن سلمان نه زمین را ترک میکردن نه غلط دیگه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ان شاءالله به زودی این تندیس در ورزشگاه ها و بزرگ راه ها رو جمهوری اسلامی عربستان هم به نمایش در خواهد آمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
وایسا با هم بریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
انشاالله ، در آینده بسیار نزدیک
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۴۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
داداش یه خورده یواشتر برو واشر سر سیلندر نزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
یه دود دیگه بگیری در کل دنیا شاهد خواهیم بود
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۰۸:۴۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
توهم جنگ طلبی و استکبار گری .
Iran (Islamic Republic of)
خار چشم دشمن
۱۳:۲۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
بنازید به سرداری که دنیا از مجسمه او هم میترسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
احترام گذاشتن بهتر از ترسیدن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
دشمن احترام نمیگذاره میترسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
این ترس همراه با بغض و کینه و حماقت است که درمان ندارد حتی با کرنش و تعظیم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۱۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اصلا نباید کوتاه بیایین وگرنه عربستان ما رو الان بخاطر بی سیاستی ‌وعدم مدیریت درست ۲ بار به ما توهین عظیمی کردن که غیر قابل جبران اگه کوتاه بیایین به ملت و شهدا وا ین شهید والا مقام توهین کردین.ضمنا اصلا با این تیم نباید دوباره بازی صورت بگیره این یعنی زور گویی و تسلیم شدن ایران در مقابل زیاده خواهی عربستان. واین عادت برا همه میشه و دیگه نمیشه جمعشون کرد مثل این وطن فروشان آنقدر وقیح شدن دیشب اینطور شعار هنجار شکنانه میدادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
مرحبا ، احسنت ، گل گفتی ،خیلی هم دلشان بخواهد ما برای حفظ حرمت ارزش شهدای خود ، باید مانند رژیم اشغال گر بازی با اعراب متحجر و گاوهای شیر ده را تحریم کنیم . و شکست فوتبالی را بر شکست ارزشی ترجیح دهیم.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۱۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
این عربستانیا نشون دادن فقط ادای حرفه ای ها رو در میارن وگرنه همون بیابون گردایین که پول دستشون اومده! هیچ تیم باشگاهی تو دنیا به همچین دلیل الکی ترک زمین نمیکنه ! ای اف سی اگر سیرک نباشه باید حداقل دو فصل محروم کنه اینا رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اینم ذات عربهاس دیگه
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۱۳:۱۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
الانم که حاج قاسم نیست حتی یه تار موی ایشون،می ارزه به تمام عربها! کسی که جونش رو برای نجات بسیاری از جان ها از داعش،فدا کرد.
Iran (Islamic Republic of)
اردام
۱۴:۴۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
چرت و پرت نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
منظور سعودیهاست!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
بکوری چشم احمقها به شما میگم
احسنت وآفرین بر این فهم وبصیرت
خیلیها لیاقتش رو نداشتند تا حاج قاسم فدایی بشه برای تامین امنیت وعزتشون. ولی این رسم دنیاست
Germany
ناشناس
۰۲:۵۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
عربستان گاوشیرده امریکا فوتبالی هاش ترس ازشمشیری دارن که گردن بی گناهان با آن می زنند وحاج قاسم ما در قلب تمام انسانهای درست کار وبزرگ جای دارد فوتبال یک خر دجاله چیز مهمی نیست یک قمار است که پول زیادی توش برد باخت میسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
باید قبول کنیم سردار سلیمانی هر قدر برای ما بزرگ و عزیز بود . برای عرب ها و دشمن برعکسش بوده
حالا که ادعا داریم باید تنش زدایی کنیم . باید این مسائل رو در نظر بگیریم
فرض کنین رفتیم عراق برای بازی
ولی میبینیم مجسمه صدام رو گذاشتن درست جلوی ورودی تیم ایران به زمین .. اعتراض نمیکنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
واقعا آفرین از اینهمه درایتت . فقط سعی کن کمتر ترشی بخوری دلبندممممم
Iran (Islamic Republic of)
maryam
۱۶:۱۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
نه .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اولا قیاس باطل کردی
خود عراقیها هم با صدام مخالف بودن واز دستش در عذاب بودند بغیر ازتکریتیهای خائن
ثانیا صدام به ما خیامت کرد روی سر ما موشک وبمب ریخت ولی حاج قاسم با شرافت جلو کشتار جمعی وموشک وبمباران کردن رو گرفت و...
یعنی تشخیص وفرق اینها اینقدر سخته که همچین حرف بی ربطی رو زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
الاتحاد اتحاد در فرار !!!!!!
خخخخخخخخخخخخ
ترسوهای بزدل
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۳:۰۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
بار دیگر به ورزشگاه نقش جهان راهشان ندهید و فقط ورزشگاه فولاد شهر و نه بیشتر
همین ورزشگاه فولاد شهر هم از سرشون زیادیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
سلام ان شاء الله سلامت و تندرست باشید. و خداوند به بعضی ها بصیرت (شعور) بدهد تا به کشورشان با دید بلند نگاه کنند. مشکل استکبار جهانی و پیروانش اسلام پویای ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۲:۵۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
فدراسیون فوتبال آسیا باید تیمهای ترسو را کنار بگذارد و بدون شک برنده میدان ایران و مردمان و تماشاگران و بازیکنان ایرانی هستند
ایرانی که سرور و برتر و بالاتر و آقای فوتبال آسیا بوده و خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
تاج یه خائن است
Brazil
مجتبی
۱۲:۵۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ذات بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بد است ....
همه چیز را میشه عوض کرد جز ذات کثیف و پلید را ...
کاری ندارم و اطلاع دقیقی ندارم که این کار مسولان سپاهان درست بوده یا نه ، حرفه ای بوده یا نه ، باید بعد از اعتراض تندیس را جمع میکردند یا نه ،،، اما ،،،
بن سلمان از روزی که به قدرت رسید ۲ میلیون زن و کودک و انسان بی گناه را از یمن و سوریه و عراق و لبنان و حتی در عربستان مخصوصا قسمت شیعه نشین و خاشقچی و صدها مخالف سرتاسر خاورمیانه کشت اما عکس منحوس و کریه و آدمکشش در تمام ورزشگاه های عربستان هست ، اگه اینطوری باشه پس هیچ تیمیاز هیچ کشوری نباید در عربستان بازی کنه ... اما مگه میشه ؟ در دنیایی که پول و رشوه و تبانی و دلار حرف اول را میزنه چطوری میشه انتظار عدالت داشت ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
و ما هم بجز سردار ۲ عکس دیگه بالای ورزشگاه نصب بود امام ورهبری
Iran (Islamic Republic of)
مردخدا
۱۲:۵۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
چرا بعضی‌ها هیزم رو آتش می ریزند چرا اینقدر بخاطر ی بازی بی ارزش خودتون وکشورتان را تحقیر می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ما خیلی وقته تحقیر شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
بدرک که ترک کردن احمقها از ترس باخت فرار کردن دیدن اینهمه تماشاگر پرشور آنها را کلافه خواهند کرد بهانه آوردن برای فرار از باخت به هیچ وجه نباید به این تازه بدوران رسیده ها باج داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
شما خودتان درست متوجه بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا نشدید! انها دست پیش را گرفته اند تا مسابقه در زمین بیطرف انجام شود. فرصتی هم فراهم میکنند تا بازیکنان مصدومشان به لیست اضافه شود. امیدوارم باشگاه سپاهان و فدراسیون ما به چیزی غیر از نتیجه 3 هیچ و حریمه و محرومیت الاتحاد راضی نشوند. ضمنا در سعودیه هم میتوانید بخاطر احترام به آزادی بیان و جان خبرنگاران و اصحاب رسانه به نصب عکس بذاره اعتراض کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
باشه شما بردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
پ ال سقوط چه سگی باشه با تیم‌های که از ترس بازی کردن با تیمی ایرانی بهانه های بیخود می‌تراشند
بترسید بزدلان حتی از تندیس یک سردار ایرانی بترسید تروریست زاده ها
بترسید تروریستها
بترسید که مرد میدان نبودید و مرد حقه و حیله اید ترسوها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
نفوذ ( تاج ) را خوب اومدی جناب ساکت!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
با برنامه قبلی میخواستن مجبور کنن جلوی 50 هزار تماشاگر و جلوی چشم دنیا مجسمه برداشته بشه و تحقیرمون کنن ... دم سپاهان گرم که همچین اشتباه کشنده ای رو انجام نداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
مردشور خودش و مجسمه اش با تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
مرد شور خودت رو تمام ایل و تبارت مردک ،جانم فدای سردار و سرداران و آزادمردان دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
فوتبال را سیاسی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
پس تیم فوتبال روسیه را چرا در جام جهانی راه ندادند
تازه اونا با فرارشون همچون بنی صدر و شاه فوتبال را سیاسی کردند
خخخخخخخخ
خاک تو سرشون فوتبالیست نبودند یه مشت بچه ترسو و بزدل بودند حرامزاده ها
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۳:۱۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
فوتبال خیلی وقته که تو دنیا سیاسی شده! شما بی خبری!
چه طور روزی که روسیه از مسابقات جهانی محروم شد، نگفتید فوتبال رو سیاسی نکنید!!
بس کنید این استاندارد دوگانه تون رو؛ خسته شدیم!!!!!
Germany
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
خیلی کار خوبی میکنید برای بازیهای بعد هم همین کار بکنیدتا به امید حدا کلا حذف بشیم از آسیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
حذف از فوتبال شرف داره به حذف از آدمیت و مقام انسان.
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۳:۰۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
حضور در مسابقات با چه شرایطی؟ چرا ما باید پا بگذاریم روی اصول خودمون؟ تصویر شهید سلیمانی خط قرمز ما هست. درود بر سپاهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
پشت پرده نداره...این شعر و میگم تا شیرفهم بشید که با آل سعود نمیشه هم پیاله شد.چقدری عقده از سردار دارند/که قلبی تیره وبیمار دارند....بنازم من به تندیس دلآرا/ که با تندیس او پیکار دارند....بله آل سعود آ ن آل سفیان/مسیری کج ونا هموار دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
هزار آفرین و درود بر شما هموطن گل
چقدر باید حقیر و پست و تروریست باشند که از تندیس سرداری عزیز هم بترسند
France
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اگه عربستان توی ورزشگاه مجسمه ابوبکر بغدادی رو نصب کنه شما حاضرید بازی کنید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
آخه ابوبکر بغدادی زنده اش هم هیچی نبود چه به مجسمه اش مزدور خودفروش و وطن فروش اگه حاج قاسم نبود باید تو هم همانند همین تروریستها به جهاد نکاح میفرستادی فامیلت را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
مزدور خارج نشین ابوبکر بغدادی را با شهید سلیمانی مقایسه میکنی احمق این شهید بزرگوار قهرمان ملی ایران است بدرک که رفتن
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۲:۵۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
احمق عکس سردار رو مقایسه میکنی با اون. خاک بر دهنت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
مگه ما همچون آنها بزدلیم ما از زنده اش هم نمی‌ترسیدیم اینها تروریست زاده اند شک نکنید
مرد میدان می‌ایستد و مبارزه میکند نه فرار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
متاسفم براتون ، متوجه هستید چه کسی را با چه کسی مقایسه کردید ؟؟؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ابله نادان ابوبکر البغدادی را با سردار سلیمانی مقایسه می کنی؟!!
تف به شعورت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
خیلی بی شعوری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
چموش
قانون، دل بخواهی که نیست!
قانون متعارف است.
در ضمن هیچ چیزی در دنیا، ارزش اش بالاتر از شهدا نیست و نخواهد بود.
این را بدانید.
Iran (Islamic Republic of)
سردار دلها
۱۳:۲۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اشتباهی مثبت دادم ، ابوبکر بغدادی با حاج قاسم فرق داره . یکم تاریخ بخون یکم مطالعه بکن ، تا احمق از دنیا نری...
Iran (Islamic Republic of)
علی علی
۱۳:۳۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ایرادش چیه؟ اگه قوانین اجازه میده و اسطوره و الگوی اوناست بزار باشه پیرو راهش باشن تا ابد.تو زمین فوتبال باید باید فوتبال بازی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۳:۳۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
این چه نوع قیاسی هست برادر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
,فیلتر شکن خاموش کن بعد بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اینقدر فهم نداری که دو تا چیز نا مربوط قابل قیاس نیست!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
عربستان بخاطر جنگ اوکراین وعدم تامین جنگ افزار از طرف غر ب به طور هم زمان مجبور به صلح با ایران شد تا از باتلاق یمن نجات یابد .خباثت آنها ادامه دارد و البته در کمین پایان جنگ در اکراین خواهند ماند. آنها هیچگاه باماخوب نخواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
سگ زرد برادر شغال است... و
آل سعود برادر صهیونیست...!
آسیاب به نوبت...
خودشان هم می‌دانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
باشگاه سپاهان باید در دفاعیه خودش از آزار روحی وروانی که پنجاه هزار نفر تماشا گر که بیشتر شان نوجوان بودن دیدن دفاع وخسارت بگیردوساده از این موضوع ردنشود
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۱۲:۲۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
افرین به غیرت تیم الاتحاد
Iran (Islamic Republic of)
مردخدا
۱۲:۴۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
آخه بدبخت بخاطر ی بازی خودت وکشورتو تحقیر می کنی امثال شما هستند که آشوب‌های 1401را بوجود می آورند
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۲:۵۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
از این همه خودفروشی چی گیرت میاد؟میشه بگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۳:۰۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
غیرت؟
چته؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۴۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ودرودبه تو آدم پست فطرت وبی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ننگ و نفرین و لعنت بر مزدوران صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
پیام از آلبانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ننگ بر توی بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
هنوز فرق بردگی با غیرت رو فهم نکردی؟!
France
مجید
۱۲:۱۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
تاااااج !!!!???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
آقا بیدار باشیم که ،بوی دسیسه میاد اینا مأمور ایجاد حاشیه از طرف کدخداشون بودن..کلا نیامده بودن برای مسابقه ورزشی..!!عربستان دیگه ..ولش کنی خلیجش رو هم ازمون طلب میکنه .. و نخواد بگیره ، تا بیاد برای مسابقه... کورخوندین ...!همین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
۳بر صفر به نفع الاتحاد
Iran (Islamic Republic of)
مردخدا
۱۲:۴۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
آنوقت وجدانت راضی می شه هر چند می دونم امثال شما نه وجدان دارن نه غیرت در قبال وطنشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
خخخخخخخخخ
بخاطر فرار از بازی لابد
بله شما اینگونه امتیاز میگیرید نه مردانه و نه مرد میدانید شما بهتر است در خانه بشینید و سرخاب و سفیدآب کنید خودتان را که مردی شایسته شما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
غیرت نداری.شرفتو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
AFC این حکم و بده کار خودش تموم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
مگه یه بازی فوتبال چقدر ارزش داره که به خاطرش به خودمون و وطنمون و ارزش هامون بی حرمتی کنیم؟
مگه یادتون رفته حاج قاسم چقدر یرای امنیت این آب و خاک زحمت کشید و آخرش هم جون خودش رو فدای مردم کرد؟
واقعا چقدر میتونیم پست و بی ارزش باشیم که برای 90 دقیقه دنبال توپ دویدن چند نفر خود تحقیری کنیم؟
کجای دنیا مردم به قهرمانشون به خاطر لبخند یه کشور دیگه بی حرمتی میکننؤ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
چقدر پستی میخواهد که به خاطر یه بازی بی ارزش کشور خودت را تحقیر کنی احمقها فکر نمیکنند که تحقیر کشور تحقیر خودش هم هست البته این افراد فرقی نمیکرد اگر بازی هم میشد باز به نوعی دیگر شروع به مزخرف گفتن میکردن چون وطن فروشی تو ذات این جماعت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
یکی نیست بگه قاسم سلیمانی چه هیزم دوسری به این عربستانی های کثیف فروخته که با تندیسش هم اینقدر مخالف هستن. به جهنم که نیومدن مسابقه ندادن اینارا اصلا نباید از اول راه میدادن توی ایران. عربهای سوسمار خور بیابان نشین حالا شدن آدم......
United Arab Emirates
یاس
۱۲:۴۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
عربستان یعنی داعش. حالا فهمیدین چرا از حاج قاسم می ترسن!!!!!!!!!! البته دلیل اصلی فرارشون این نبوده. اون تندیس تو تمرینشون هم اونجا بوده!!! ترسیدن ببازن در رفتن!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
عزیزیزم سردار دلها چنان زد تو برجک این ملخ خورها که تا سالیان سال و چندین نسل فراموش نمیکنند !
انگار یادت رفته سعودی تا دندان مسلح از یه کشور فقیر تحریم شکست خورد و افتاد به التماس .فکر میکنی چرا این اتفاق افتاد؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
برای اینکه جلوی وهابیهای کثیف در عراق و یمن و سوریه ایستادو نقشه شان را نقش بر آب کرد.برای همین میسوزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
شاید با نقشه قبلی این کار کردن تا تماشاگرا ک بابت بازی پول دادن بعد بازی آشوب و بلوا ب پا کنن و بعدا از ابن آشوب استفاده سیاسی یا وزرشی کنن و مثلا بگن در ایران بازیکنانشون امنیت جانی ندارن تا بازیها در زمین بیطرف برگزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
تیم ‌ #الاتحاد⁩ قبل از رفتن به استادیوم ساکهای خود را بسته و هتل کوثر محل اقامت خود را تحویل داده!! و از استادیوم هم مستقیم به فرودگاه رفته!!
‏این یعنی طراحی شده و از قبل قصد بازی مقابل سپاهان را نداشته و با هدف هوچی گری سیاسی به اصفهان آمده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
آفرین ،این ترسوها و بزدلها مرد میدان نبودند
Iran (Islamic Republic of)
ادیب
۱۱:۵۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
سلام؛بازی نکردن که نکنند.مگر دنیا زیر و رو شده؟ کسانی که اعتراض دارند ببینم اگه یه تیم خارجی بگه باید ناموستون بزارید زیر پای ما میزارید البته برای شما بی غیرتها فرقی نمیکنه.چیز مهمی نیست. اگه بازی به نفع ما نباشدAFC رشوه گرفته و سیاسی کاری کرده
France
محمود
۱۱:۴۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
آقا تا زمانی ک آقای تاج و مسئولین فدراسیون از این سیاستهای پوچ و مسخره شون دست بردار نباشن اوضاع همین فوتبال ایران و به قعقرا میبرن . نه به این مدیریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
آقای تاج هیچ دخالتی نمیکند مبادا کنفدراسیون آسیا را از خود برنجاند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
حالا که عربستان خوب گذاشته سر کار مسئولين بی درایت ایران رو .........داره واکنش ایرانیارو تجزیه و تحلیل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۱:۳۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
عین سگ میترسن از ایران..
از طرز فرار کردنشون مشخص بود. بگو تو که انقدر میترسی دیگه لطفا زبونتو بکن تو....
اگه سردار رشید ما نبود الان شما عربا وجود نداشتین. همین سردار نجاتتون داد بی غیرتا.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۱:۲۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
آنانی که به خاطر حضرت امیرالمومنین یزید ابن معاویه شان شهروندان گرامیشان کمربند انفجاری بسته و به عشق رفتن به بهشت آدم کشی از دیدن تمثال یک سردار سپاه که تمام نقشه های آنان را در خاورمیانه نقشه بر آب کرد اینچنین بر آشفته شدند بیائید و باور کنید که برخلاف ما مردم ایران تمام ملل دنیا حافظه تاریخی دارند و بر آن ارزش قائل اند اگر حرکت بازیکن عربستانی باید برای ما سرمشق باشد که نباید به این راحتی مانند اصلاح طلبان امروزه گذشته خود را زیر با بگذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
چرت و چل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
عجب...؟؟؟!!!

پس ،
عربستان با نمادهای ملی ایرانی هم مشکل داره..؟؟؟
تا حالا
دنبال خلیج فارس بودند ....


دم خروس این عربها
یکی یکی داره بیرون میزنه..
بچه جون بیا برو ورزشت رو بکن مسابقه آن رو بده و برو
اگه راست میگی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اینا بزدلند و ترسو و نادان و نه ورزشکار دنبال بهانه بیخود و بچگانه بودند
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۱:۲۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
هیچ نماد یا عکس یا هر چیز با ارزش نباید در زمین کثیف فوتبال باشد ارزشها جای خود دارد و بی ارزشها جای خود فوتبال زباله ترین پدیده در کره زمین است و نباید از ارزشها برای هم هزینه شود عکس شهید و ایثارگر و دانشمند و عالم نباید در جاهای بی ارزش قرار داده شود و نگاه ی عده نامحرم و فرومایه و غافل و مشروب خور به آن خواسته یا ناخواسته داخلی یا خارجی بیفتد کاش روزی این مهم درک و عملی شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
واقعا اگر درست باشد حیف از اینچنین سرداری و ما باید بخود ببالیم که کشورمان همچنین سردارانی دارد که تروریست زاده ها و تروریستها حتی از دیدن تندیسش هم لرزه به اندامشان میافتد
درود بر کشورم و سرداران گمنامش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۲۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
آقا دمت گرم که نوشتی دلایل لغو بازی معلوم نیست
واقعا خندوندیمون
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
رضا ایقد بخند تا بترکی لعنتی خوب تو اگه میدانی بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اونی که تو AFC نفوذ داره عربستان هست نه ایران،
تیم اتحاد هم اول موافقت روسای فدراسیون فوتبال آسیا را گرفتند و بعد اقدام به بی حرمتی کردن.
آدم‌های بی فرهنگ همین هستند بهتره ما خودمان حرمت را نگه داریم.
دلم میخواست با یه تیم ژاپنی مسابقه داشتیم، تا آشغالهای رو سکو را جمع نمیکردن از اینجا نمیرفتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
نفوذ ایران توی فدراسیون جهانی خیلی بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
فرهنگ ژاپن را با این تروریست زاده های جاهلی یکی میدونی ژاپن کجا و عربستان کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
شهید سلیمانی برای ما جون داد و خیلی نامردیه که به خاطر چندتا عرب نادون ما از همه اعتقاداتمون بگذریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
درود بر هموطن با غیرتمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
کاریزمای سردار بخاطر حجب و حیا و ناشناس بودنش در عین دلاوری بود.
بیایید از محبوبیت این سردار دلها به نفع مسئولین فاسد استفاده ابزاری نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اشتباهی مثبت دادم .
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۲:۴۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
منم اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
درود بر سرداری که حتی تندیسش لرزه بر تروریستها و تروریست زادگان میاندازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اینا کلی مصدوم داشتن وگرنه چطور دیروزش جلو مجسمه تمرین کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
من اگه جای شهید سلیمانی بودم، از این همه نمایش مسخره تندیس و عکس و نامگذاری اتوبان و خیابان و ....
راضی نبودم. با خون شهدا بازی نکنیم و حرمت یک قهرمان جهانی را نگه داریم.
حرمت امامزاده با متولی آن است، عکس شهید را همه جا نمایش نمیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
از این منطق توخالی و بی اساست معلومه چه جور آدمی هستی .
یک نان به نرخ روز خور
امنیت فعلی را مدیون سردار سلیمانی هستیم و این بازی کردن با خون شهدا نیست بلکه ادامه دادن راه اوست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
امثال شماها چه خواسته چه ناخواسته مدیون سردار سلیمانی هستیم.حالا تو هر چقدر دلیل پوچت را داشته باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۱:۲۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
درست است سردار سلیمانی در زمان حیاتشان از این کارها دوری می کرد و خود را سرباز می نامید خانواده محترم حاج قاسم باید این موضوع را یادآوری کنند و اجازه چنین کارهایی ندهند شهدا ارزش و جایگاهی بزرگ و فراتر از امور دنیا دارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اگه فوتبال بلد بودن بازی میکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
جناب ناشناس .عکس شهید وشهدا باید همه جا باشد وخودت بهتر می دانی این کار هیچ ربطی به بی احترامی به شهدا ندارد و بیشتر به نظر می رسد که جنابعالی هم مانند سعودی ها از شهدا و سردار دلها .دل خوشی ندارید و آدرس غلط می دهید .
Iran (Islamic Republic of)
محمد کرمانشاه
۱۱:۴۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
چه ربطی داره، تیم خارجی غلط میکنه گیر بده به این چیزا این مسئله به کسی مربوط نیست اون بیاد بازیشو بکنه بره ما از ته تا بالای اونا متنفریم ورزش و رقابت جای خودش باید انجام بشه. اونا کل سرزمین حجاز یا عربستان رو به فامیلی خاندان خودشون آل سعود تغییر دادن توی ورزشگاه‌هاشونم پر از عکس خاندان آل سعوده و از هر صد نفر شاید یک آدم کله گنده غیر از این خاندان توی رده بالاهاشون نیست، اما مگه ما چیزی گفتیم ؟ بیان بازیشونو کنن برن ما هم میریم بازی میکنیم، مگه ورزش غیر از اینه؟ مطمئن باش اونا اگه میخواستن بازی کنن میکردن نخواستن این بهانه نه صد جور بهانه دیگه جور میکردن خیالت تخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اگر اینگونه باشد که نیست فقط باید تروریست و یا تروریست زاده باشی که از تندیسی بی جان بترسی و وحشت کنی
درود بر سردار خوشنام کشورمان ،سرباز قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
نیک نفس
۱۱:۱۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ظاهراً نگارنده متوجه بهانه اصلی و قابل استناد تیم الاتحاد ، طبق قوانین FIFA نشده است .
یا لااقل اینطور تظاهر می کند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ورزشگاه فوتبال و محیط ورزشی جای مجسمه سیاسیه؟ تا کی میخواین با حماقت هاتون مردم ایرانو خسته تر و نا امید تراز قبل بکنید؟ این همه سرشکستگی و خجالت زدگی تو‌عرصه بین الملل بس نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
پس اوناهم بنر خلفاشونو بردارن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۲۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
سلیمانی و سلیمانی ها نقطه امید مردم ایران است. حالا تو به خاطر لغو یه بازی سرشکسته شدی به مردم ایران نچسبونش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
بله همه چیز باسیاست ارتباط داره حتی ورزش. چطورکشور روسیه رو ازشرکت در مسابقات بین المللی محروم می کنند. اینها بهانه است . خودشان دراستادیوم هاشون تصاویر پادشاهان و امراء شان را نصب می کنند. نوبت ما که می رسه ایراد می گیرند. شهید سلیمانی تنها یک شخصیت سیاسی و نظامی نیست . بلکه یک قهرمان واسطوره ملی و جهانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
سرشکستگی و خجالت و حماقت برای خائنین و منافقین داخلی و خارجی است هم در عرصه بین المللی هم عرصه داخلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اگر بابات نبود تو هم نبودی.
اگر حاج قاسم نبود تو و بابات تو امنیت نبودی.

اگه صعودی ها فوتبال بلد بودند بازی میکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
خیلی از کشورهای دنیا از این نماد ها و عکس و بنرها استفاده میکنن، مخصوصا همین کشور سعودی میتونه صد جور عکس تو اینترنت از تصاویر و بنرهای شخصیت های سیاسی توی ورزشگاه ها ی سعودی و کشورای دیگه پیدا کنی، اساسا این تخلف نیست چون نماد نیست ، نمادهای سیاسی ممنوع نماد گرایش های سیاسی مثل سوسیالیسم و کومونیستم و... هست که ممنوعه. اونی که نخواد بازی کنه صد جور بهانه دیگه میتونه دست و پا کنه.
United Arab Emirates
یاس
۱۲:۵۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اولا که حاج قاسم قهرمان ملی ماست نه شخصیت سیاسی. ثانیا چرا بازیکنای ما میرن تو استادیوم های اونا بازی می کنن در حالی که عکس بن سلمان جنایتکار رو زدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ احمق اون کسیه که هویت و تاریخ و فرهنگ و قهرمانای وطن خودشوو فراموش میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
واقعا که. این کشور با وجود امثال شما هیچ نیازی به دشمن خارجی. نداره. متأسفانه در این کشور هستند کسانی که اگر انقلاب نمی شد الان بهترین شغلشان ( آب حوضی یا تخلیه چاه ) بود ولی الان به همه چی رسیدن اما باز هم ( جفتک ) می اندازند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
احمق خودتی از نوع خیلی خیلی خیلی خیلی هاش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
نتیجه قلدری بی مورد و گنده حرفی همینه یا 3 امتیاز رو بدند یا بازی در زمین بی طرف زورشون همینقدره گرچه فکر کنم بازی سه به هیچ به نفع التحاد بشه و اینها هم همینطور داد و بی داد کننده مثل سوسک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
شما از سردیس سردار سلیمانی خجالت میکشی؟
برو تو کمپت بگیر بخواب.
ما بهش افتخار میکنیم✌️
آخرین اخبار