مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با افزایش وزش باد، هوای زنجان غبار آلود می‌شود.

محمدرضا رحمان‌نیا مدیرکل هواشناسی استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر دمای هوای زنجان عدد ۱۸ درجه سانتی‌گراد را نشان می‌دهد و اغلب مناطق استان ابری است و از بعد از ظهر با وزش باد همراه می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در برخی نقاط استان وجود دارد، عنوان کرد: فردا نیز بارش‌هایی برای استان به خصوص نواحی کوهستانی و ارتفاعات پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه برای ۲۴ ساعت آینده نیز انتظار هوای غبارآلود داریم، ابراز کرد: برای فردا گاهی افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر کیفیت هوا به طور کلی برای بیشتر افراد مناسب است، البته گروه‌های حساس ممکن است براثر فعالیت بلند مدت دچار نشانه‌های جزئی تا متوسط شوند.

رحمان‌نیا با اشاره به اینکه برای روز چهارشنبه پیش‌بینی وضع هوای قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد ثبت شده است، ادامه داد: روز پنجشنبه نیز پیش‌بینی می‌شود هوا قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده را داشته باشد.

وی با بیان اینکه به لحاظ دمایی نوسانات محسوسی در استان طی ۲ روز آینده نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه با کاهش دما، هوای نسبتاً سردی در استان حاکم خواهد شد.

برچسب ها: گرد و غبار ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.