کریمی با اشاره به اهمیت وحدت اسلامی و توجه به مبانی مشترک دینی، بر اتحاد جامعه اسلامی و حرکت جهادگونه برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد.

ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهور در امور اقوام ، مذاهب و ادیان توحیدی در جشنواره مهارتی دکتر لیراوی و نکوداشت مدیران برتر و خانواده مهارتی کشور که به مناسبت هفته وحدت در مرکز تربیت بدنی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور مستقر در کرج برگزار شد، افزود: امروز وحدت باید به نماد برابری و برادری در جامعه اسلامی تبدیل شود.

وی با تاکید بر پرهیز از اختلاف و تفرقه افکنی در جامعه اسلامی اظهار کرد: بعثت پیامبر اسلام بزرگترین نعمت الهی است که برای هدایت بندگانش عطا فرموده است و جامعه اسلامی اعم از شیعه و سنی و اقوام مختلف باید با وحدت و برادری در کنار یکدیگر زندگی کنند.

مشاور رییس جمهور با اشاره به اهمیت کار و اشتغال در جامعه اسلامی گفت: امروز هدف آموزش های فنی و حرفه ای ایجاد بستر مناسب برای اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور است و کسانی که برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند مانند افرادی هستند که برای آخرت آنان جانفشانی

می کنند.

کریمی اظهار کرد : باید منابع لازم در اختیار کسانی که برای رشد و توسعه اقتصادی کشور تلاش می کنند، قرار گیرد؛ رفع موانع تولید و اشتغالزایی از اقدامات ارزشمند در شرایط کنونی است و نباید برای سرمایه گذاری مانع ایجاد کرد.

مشاور رییس جمهور تاکید کرد: بانکها نباید به دنبال رفابت باشند بلکه از نیروهای مولد و سرمایه گذاران حمایت کنند تا بیماری اقتصاد برطرف شود؛ نباید با ایجاد مانع سبب خروج سرمایه گذاران از کشور شد و اگر مانع ایجاد کنیم در مسیر خواست آمریکا قدم برداشته ایم.

کریمی گفت : حرکت در مسیر امامین انقلاب و حمایت از دولت مردمی باید سرلوحه امور قرار گیرد و دستان کسانی که به اقتصاد و توسعه کشور کمک می کنند باید بوسید.

در جشنواره مهارتی مرحوم دکتر لیراوی و نکوداشت میران برتر و خانواده مهارتی کشور از مدیران برترتر آموزشگاه های دولتی و آزاد فنی و حرفه ای کشور تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.