فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در نیمه نخست امسال یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ احمد ساکی با اشاره به اینکه امسال هفته انتظامی از ۱۳ تا ۱۹ مهر تحت عنوان «شهروند قانون‌مدار؛ پلیس خدمتگذار» نامگذاری شده است، گفت: در همین رابطه برنامه‌های متنوعی با مشارکت سایر ارگان‌ها اجرا می‌شود.

او از اجرای مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی، سرکشی از خانواده ۶۷ شهید فراجا در سطح شهرستان، حضور کارشناسان انتظامی و پلیس فتا در مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها به منظور آموزش و ارتقاء سطح آگاهی مردم خبر داد و گفت: به همت مسئولان در پاسگاه زمان‌آباد ۶۰۰ متر لوله‌کشی آب انجام و این پاسگاه از نعمت آب شرب برخوردار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه در بحث کاهش سرقت‌ها با همکاری امور برق اقدامات راهبردی رقم خورده است، گفت: رفع خاموشی‌ها و تبدیل سیم‌های مسی به کابل‌های خودنگهدار از جمله این موارد است.

سرهنگ ساکی از کاهش جرائم در همه حوزه‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال ۱۷۰۰ نفر سارق و خرده‌فروش موادمخدر دستگیر و ۱۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است همچنین ۱۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت و خودروی مزاحم توقیف شده و ۱۱۷۹ نفر دستگیری جلبی داشته‌ایم.

او با تأکید بر اینکه در بحث عفاف و حجاب در سطح شهرستان با قدرت در حال اجرای طرح «ناظر یک» هستیم، گفت: امنیت و رفاه حال شهروندان در اولویت ما بوده و است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.