پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی پروژه آبرسانی به خرم‌آباد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران از پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه آبرسانی به شهر خرم‌آباد خبر داد.

حیدر داوودیان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران از پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه آبرسانی به شهر خرم‌آباد خبر داد و گفت: با تأمین به موقع و مناسب اعتبارات طی یک سال اخیر خوشبختانه عملیات اجرایی طرح طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود و با بهره‌برداری در در دهه فجر امسال، مشکل تأمین آب آشامیدنی شهر خرم‌آباد و برخی مناطق اطراف برطرف می‌شود.

او افزود: پروژه آبرسانی به شهر خرم‌آباد که در قالب طرح‌های اضطراری برای تأمین آب آشامیدنی در استان تعریف شده با سرعت مناسبی در حال اجراست و حدود ۱۳ درصد از فرآیند اجرایی این پروژه باقی مانده است.

داوودیان گفت: این پروژه شامل اجرای ۸ کیلومتر خط انتقال به قطر ۵۰۰ میلیمتر، تکمیل و بهره‌برداری مخزن ۵ هزار متر مکعبی، یک واحد ایستگاه پمپاژ و همچنین ساختمان‌ها و تاسیسات جانبی است. برآورد اعتباری اجرای کل پروژه تا زمان بهره‌برداری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران افزود: عملیات اجرایی این پروژه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و با توجه به پیشرفت فیزیکی طرح، امیدواریم که در دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از آن و رفع مشکل تأمین آب آشامیدنی شهر خرم‌آباد و برخی روستا‌های اطراف باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.