مبینا فلاح کماندار بافقی کشورمان در رقابت‌های تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی هانگژو در ماده ریکرو، موفق شد در مرحله مقدماتی در جایگاه سی و هشتم بایستد.

منصوریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: مبینا فلاح بافقی با ایستادن در جایگاه سی و هشتم مرحله مقدماتی بالاتر از یسنا پورماهانی و زهرا نعمتی مشهور به مرحله حذفی راه یافت. 

او افزود: تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، زهرا نعمتی و یسنا پورماهانی با امتیاز ۱۵۸۷ در رده دهم ایستاد و در دیدار نخست مسابقات حذفی نیز به مصاف تیم قزاقستان رفت. 

منصوریان گفت: در این دیدار با نتیجه پنج بر سه به پیروزی رسید و روز جمعه در یک چهارم نهایی به مصاف تیم چین می‌رود.

 او بیان کرد: تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و صادق اشرفی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف ازبکستان رفت و با نتیجه شش بر صفر به پیروز رسید و روز جمعه در یک چهارم نهایی به مصاف اندونزی می‌رود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم تایلند رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۸ شکست خورد و حذف شد.

او ادامه داد: تیم میکس ریکرو با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی رسید و به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.