مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: وضعیت خوابگاه ها و سرانه خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مناسب و بالاتر از استاندارد کشوری است. 

دکتر احد بنار یکشنبه شب در حاشیه بازدید از خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این دانشگاه هم اینک۲۵۰ تخت برای پذیرش دانشجویان جدید الورود فراهم کرده که با اعلام نتایج در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه مطالبه گری و بیان مشکلات صنفی در دانشگاه ها باید به درستی طرح شود، تصریح کرد: در ماجرای اخیر در خصوص وضعیت خوابگاهی دانشگاه سبزوار عادلانه برخورد نشد که از دانشجویان درخواست دارم منصفانه قضاوت کرده و از مدار انصاف خارج نشوند.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: براساس استاندارد آیین نامه‌ خوابگاه های دانشجویی سرانه خوابگاهی به ازای هر نفر چهار تا پنج متر مربع است که این ظرفیت در خوابگاه های دانشگاه سبزوار به مراتب بالاتر از استاندارد کشوری است که این امر قابل قدردانی است.

دکتر بنار افزود: در شرایطی که عمده دانشگاه های علوم پزشکی کشور هنوز فضایی برای خوابگاه متاهلی پیش بینی نکرده‌اند دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حال آماده سازی خوابگاه متاهلی با ۱۹ سوئیت است که با تکمیل نهایی این طرح خوابگاهی، این دانشگاه در ردیف دانشگاه های سرآمد و پیشتاز در کشور می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.