مدیر اجرایی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) گفت: جایزه بین المللی مصطفی (ص) بستر تعامل جهانی ۳۵ کشور جهان شده است.

 مدیر اجرایی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص)  در حاشیه برگزاری نشست‌های جانبی جایزه بین المللی مصطفی در اصفهان با اشاره به اینکه نخستین دوره از این رویداد علمی سال ۹۴ برگزار شد گفت: این رویداد ستر تعامل جهانی ۳۵ کشور جهان شده و ظرفیت‌های علمی این دانشمندان در کنار هم برای حل مساله و نیاز‌های جهان به کار گرفته می‌شود.


دکتر علی عمرانی با اشاره به دستاورد‌های آثار دانشمندان جهان اسلام در این رویداد افزود: مهم‌ترین افتخار علمی در رزومه اوگور شاهین، «جایزه مصطفی (ص)» است که سال ۹۸ به‌خاطر روش نوین او در تولید واکسن سرطان، به این دانشمند تعلق گرفت و همین روش نوین، واکسنی پیشرو برای درمان کرونا شد.


او اضافه کرد: هر کدام از اندیشمندان جایزه مصطفی (ص) در تراز جهانی و دریافت جوایز جهانی قرار دارند و عشق به حضرت رسول (ص) باعث شده دور هم جمع شوند، اما نسل جوان اگر کنار این‌ها نباشد حرکت پیشرفت کند می‌شود و این اجتماع همکاری را با حضور جوانان باید کامل کنیم.


پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فناوری مصطفی (ص) نشان عالی علم و فناوری جهان اسلام، ششم مهر به میزبانی اصفهان آغاز شده است و تا دوازدهم مهر ادامه دارد.

برچسب ها: جایزه ، مصطفی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.