استاندار خراسان جنوبی در همایش علما و منتفذان شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی گفت: رمز شکوه و اقتدار ما وحدت شیعه و سنی است.

 قناعت استاندار  خراسان جنوبی در نشست مشترک علما، بزرگان و متنفذین اهل تسنن و تشیع خراسان جنوبی با عنوان همایش بزرگ "امت محمد (ص) " با بیان اینکه اغتشاشات سال گذشته از آخرین فتنه‌های دشمن علیه انقلاب که دارای ابعاد مختلفی بود، گفت :دشمن جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ایران راه انداخت که به لطف خدا و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) روی پای خود ایستادیم. 

او  با بیان اینکه انقلاب در برابر این فتنه‌ها نه تنها ایستادگی کرد بلکه از پیشرفت‌های بالایی برخوردار بوده و حرکت رو به جلویی دارد افزود: مسئولان باید با قوت به خدمت رسانی ادامه دهند و کار شبانه روزی و جهادی داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه جهان و آزادی خواهان به ایران اسلامی و وحدت شیعه و سنی در داخل ایران است عنوان کرد: امروز تمام کشور‌های جهان اسلام روی پای خود می‌ایستند و نمی‌گذارند آمریکا داشته‌هایشان را غارت کند.

قناعت با بیان اینکه از اول انقلاب تاکنون فتنه‌های زیادی اعم از فتنه ۸۸ در کشور رقم خورده، اما همچنان رو به جلو حرکت می‌کنیم افزود: حفظ وحدت از وظایف مردم و اقوام مختلف است تا روند توسعه ادامه یابد. 

او  با بیان اینکه رمز و راز شکوه و اقتدار و پیروزی از مسیر وحدت است اظهار کرد: امروز ایران اسلامی محور مقاومت برای جهان اسلام است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف آمریکا، انگلیس و اسرائیل در جنگ هشت سال دفاع مقدس نابودی انقلاب بود، چراکه این انقلاب سخن نو داشت و سیستم مدیریتی جدید را ابداع کرد افزود: جمهوری اسلامی و انقلاب ملت ایران نوع حکومت جدید را ابداع کرد که متکی به لیبرال غرب و شرق نبود بلکه مبتنی بر آموزه‌های دینی و آرای مردمی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.