معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۱ هزار و ۵۱۳ سالمند از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

ابراهیم محمدی با تبریک فرا رسیدن هفته سالمندان اظهار کرد: همایش تکریم از سالمندان تحت حمایت در مشهد مقدس در حال برگزاری است که ۲۰ مددجوی استان (شامل زنان و مردان سالمند) نیز در این همایش حضور دارند.

وی بابیان اینکه در طول این هفته نیز ویژه برنامه‌های تکریم از سالمندان در شهرستان‌های سراسر استان برگزار می‌شود افزود: همچنین عیادت از سالمندانی که توانایی شرکت در این جشن‌ها را ندارند، نیز انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به ارائه تمامی خدمات به سالمندان تحت حمایت ادامه داد: سرکشی از سالمندان به مناسبت‌های مختلف، برگزاری اردو‌های یک روزه، برگزاری اردو‌های شوق زیارت، برگزاری همایش‌های یک روزه و پرداخت کمک‌های موردی و کمک‌هزینه زندگی از دیگر خدمات این نهاد به جامعه سالمندان است.


بیشتر بخوانید


لازم به ذکر است، شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی برای جمع‌آوری کمک‌های خیران در نظر گرفته شده است. همچنین ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار