بیستمین اجلاس پیرغلامان حسینی از سه شنبه در گیلان آغاز و الگو‌های اسلامی و خادمان مکتب اهل بیت (ع) به جامعه معرفی می‌شود.

بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی از روز سه شنبه ۱۱ مهر ماه همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) به مدت ۳ روز در گیلان برگزار می‌شود.

محمدتقی ربانی، مدیرکل صدا و سیمای گیلان در نشست هماهنگی با دست اندرکاران این اجلاس گفت: اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی با حضور ۵۰۰ مداح و پیرغلام از ۸ کشور دنیا در مجتمع فرهنگی، رفاهی زیباکنار صدا و سیما آغاز به کار می‌کند. 

عرفان خدا پرست، دبیر بیستمین اجلاس پیر غلامان حسینی گیلان هم در این نشست، هدف از برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی را معرفی الگو‌های اسلامی و خادمان مکتب اهل بیت علیهم السلام به جامعه اعلام کرد. 

او افزود: حضور ۱۵۰ بانوی ستایشگر (مداح)، سخنران و تبیین گر مکتب اهل بیت علیهم السلام و برپایی محفل شعر آیینی از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه است. 

محمدمهدی نیازمند، نماینده استاندار گیلان در هماهنگی امور بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی نیز گفت: رونمایی از کتاب‌های آیینی، برپایی یادواره شهدای مداح و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های محوری این اجلاس است.

او با اشاره به برگزاری اختتامیه اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در رشت افزود: اختتامیه اجلاس پیرغلامان حسینی رئیس سازمان صدا و سیما روز پنج شنبه ۱۳ مهر ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ رشت برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.