رئیس نمایندگی میراث فرهنگی سرعین گفت: با تکمیل ۱۶ پروژه در دست اجرا بخش گردشگری این شهرستان متحول خواهد شد.

محمدرضا شایقی امروز در نشست با امام جمعه سرعین گفت: اجرای این پروژه‌های حوزه گردشگری با پیش‌بینی اشتغالزایی هزار نفری و با سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی زمینه ساز رونق گردشگری در شهر توریستی سرعین خواهد شد.

رئیس نمایندگی میراث‌ فرهنگی سرعین در عین حال با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت مجموعه‌های بخش خصوصی به‌ویژه جامعه اقامتی و هتلداران استفاده کنیم تا شاهد اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری متعدد در این شهرستان باشیم.

امام جمعه سرعین هم در این نشست گفت: ارائه آموزش‌های لازم به فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌ دستی و ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی از اولویتهای ضروری شهرستان سرعین است که می‌تواند در رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری در شهر سرعین موثر باشد.

حجت‌الاسلام محمد شیرعلیپور افزود: سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری ولی نعمتان شهر گردشگرپذیر سرعین هستند و لازم است که از سوی نهادهای دولتی حمایت‌های لازم از آنها صورت بگیرد.

فرماندار سرعین هم در این نشست گفت: راه‌های مواصلاتی شهرستان از سمت ارجستان و بیله‌درق در حال اجرای عملیات عمرانی است و مسیر دسترسی به پیست اسکی آلوارس نیز در حال بهسازی و تعریض است که می‌تواند تاثیر بسزایی در رونق گردشگری شهرستان داشته باشد.

باقر باقرزاده با اشاره به اهتمام دولت برای تامین زیرساختهای گردشگری گفت: مقرر است یک برنامه بلند مدت برای توسعه متوازن سرعین تدوین شود تا به دور از نگاه مقطعی این شهر به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۰:۵۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
با بچه کوچیک رفتیم سرعین و خونه ها همه گرون و پر شده بود یکی قول داد صبح به ما خونه بده.داخل چادر خوابیدیم یخ زدیم.بهداشت ضعیف در رستوران و اَش دوغ نصفه دهنی را در قابلمه ریختن خودم دیدم و گرونی رستوران و خوراکی و وسایل بیداد مکنه....الکی میگن آب جشم درد و سر درد همش الکیه....
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۱۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
به نظرم سرعین بیشتر از یه بار تجربه ارزش بیشتری نداره. امسال ما رفتیم یه روز موندیم بعدش رفتیم مشگین شهر خیلی خیلی بهتر از سرعین بود به نظرم هم طبیعت بکر داشت هم انصافا خیلی ارزونتر از سرعین بود طوری که بهترین کباب رو ۲۰تومن دادن. حتما پیشنهاد میکنم به مشگین شهر سربزنید مخصوصا اکو کمپش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
لطفا به نظافت کباب فروشی های سرعین رسیدگی کنید کثیف روشوییها کثیف وخراب نظافت صفر
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۲۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
فقط مشکل کمبود نان و صف طولانی را نقطه ضعف دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
سرعین تکه ای از بهشت با مردمان مهربان آبگرم های خوب لذت بخش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
باسلام عرض ادب ی نظری داشتم کاش درمنگاه سرعینو گسترش بدن ممنون
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین محمدی
۲۳:۰۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
بهترین سفر عمرم بود ...
عالی ...
فوق العاده...
آب و هوا ۲۰
ساختار شهر فوق العاده مدرن
واقعا جا داره ازش به عنوان اروپای ایران یاد کرد
من همچین سازه ها و برج هایی و تو تهران هم ندیدم
حتما برید و لذت ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
چهار خانواده امسال با هم رفتیم سرعین تصمیم گرفتیم که آخرین بارمون باشه دیگه هیچ وقت نریم سرعین برخورد مردمش خیلی خیلی نژادپرستانه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
درود بیکران
امسال خیلی چیزها اصلا زمینه سازی که نشده بود انگار دستان پشت پرده به عمد در حال تخریب شالوده ها بودند برای مثال قضیه نان صبح به طرفیت سه خانواده میرفتم نان برای صبحانه بگیرم اما متاسفانه 4عدد نان شاطر به من داد اعتراض کردم گفت متاسفانه چند صد میلیون جریمه از تهران برایم زده اند سهمیه آرد من را کم کرده اند الان هم که انتهای شهریور است دارم سهمیه مهر را پخت میکنم شما باشید چه میکنید آیا واقعا مسیولین در تهران نمی‌دانند این شهر توریستی است و یا اشتباه من بوده باید با چند تا کارت از خانواده های همسفریم دیگر میرفتم نان می‌گرفتم خداوکیلی این کوچکترین مشکلات را حل کنید آخر آن نانوا بیچاره چه گناهی کرده بود الا اینکه می‌خواسته مسافر راضی باشه راستی این شهر بسیار امکانات دیگر هم کم داره تا بشود توریستی حسابش کرد لطفا پیگیری نمایید