شرکت آبفای استان اصفهان با ارائه چالش مرتبط با حوزه بهره برداری و توسعه آب در نخستین دوره رقابت‌های هوش مصنوعی شرکت کرد.

 معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان گفت: آبفای استان اصفهان با چالش «خوشه بندی دمایی و تقویمی و استخراج رابطه هر خوشه با تغییرات الگوی مصرفِ روزانه در طول سال با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی، با هدف پیش بینی تقاضای آب میان مدت (۷ روزه) در شبکه‌های آبرسانی» در این رویداد که همزمان با برگزاری پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی است شرکت کرد.


کاظم جعفری با بیان اینکه رقابت‌های هوش مصنوعی (IAI) توسط بنیاد نخبگان اصفهان و در راستای به کارگیری هوش مصنوعی در حل چالش‌ها و مسائل واحد‌های اقتصادی، مدیریتی، خدماتی و درمانی ویژه شهر اصفهان برگزار می‌شود افزود: آبفای استان اصفهان پس از بررسی‌های لازم این چالش را معرفی و برای شرکت کنندگان تبیین کرد.


او در خصوص خروجی‌های مورد انتظار این چالش گفت: جدول ضریب تغییرات تقاضای آب شرب در مقابل تغییرات دما و پارامتر‌های تقویمی مانند ایام هفته، مناسبت ها، تعطیلات و ... نسبت به مقدار میانگین و همچنین پیش بینی میزان تقاضا بر اساس تقویم و دما برای یک شهر خاص در خروجی‌های ارائه شده این چالش مورد انتظار است.


معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان با بیان اینکه ۵۰ شرکت برتر ملی و بین المللی در حوزه هوش مصنوعی در رویداد جایزه مصطفی حضور داشتند افزود: شرکت کنندگانی که در خصوص چالش‌های ارائه شده راهکار دارند تا دهم مهر ماه فرصت دارند در سایت رقابت‌ها ثبت نام نموده و تا ۱۵ آبان ماه راهکار پیشنهادی خود را ارائه کنندکه تا ۳۰ آبان نتایج ارزیابی راهکار‌های پیشنهادی برگزیده اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.