علاج بخشی رودخانه کارون در مرحله نهایی

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: بازنگری طرح علاج بخشی رودخانه کارون در مرحله نهایی قرار دارد.

فرهاد قلی نژاد معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به اهمیت نظرسنجی درخصوص بازنگری طرح علاج‌بخشی رودخانه کارون با دستگاه‌های اجرایی خوزستان در حفاظت و کاهش آلودگی‌های محیط زیست این رودخانه گفت: بر اساس مصوبه مجلس و به منظور حفاظت از رودخانه کارون، شورای حفاظت کیفی تشکیل شده و این شورا در طول سال‌های فعالیت خود کار‌های مناسبی انجام داده است.

او می‌گوید: طرح و برنامه‌ریزی لازم توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان برای حفاظت از رودخانه کارون و سایر منابع آبی استان صورت گرفته است.

قلی نژاد ادامه داد: این طرح و برنامه در واقع بازنگری طرح قدیمی علاج‌بخشی رودخانه کارون است و باید روزرسانی، بازنگری شود و طرح‌ها تجدید نظر شوند.

 معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان می‌گوید: پس از جمع‌بندی نظرسنجی‌ها، علاج‌بخشی کارون به‌روزرسانی خواهد شد و بعد از آن با طرح موضوعات و اجرای پروژه‌ها اقدامات اساسی در زمینه پیشگیری از آلودگی رودخانه کارون و تمام منابع آبی استان، انجام خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۲ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
دولت و حکومت در نظر داره کارون خشک بشه
اونم به خاطر لابی سنگین نمایندگان و وزرای اصفهانی و یزدی موجود در مجلس و دولت هست
این وسط تعدادی از نمایندگان جاه طلب مجلس خوزستان که سودای شهرت و مقام دارند هم با این افراد همکاری میکنند. یکی از نشانه های آن وجود شهردار اصفهانی اهواز میباشد که از روز اول شروع به کم کردن عرض روخانه کارون در اهواز نموده و با تخلیه نخاله های ساختمانی و خاک هدفی از پیش تعیین شده رو دنبال میکنه.....